|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Er det noen som har søkt om J-visum til USA og vet hvor lang behandlingstiden er?Min søster får muligens en unik mulighet til å reise til usa og gå i lære i 6 uker hos en veldig anerkjent kokk. Etter samtale med ambassaden, så har vi fått beskjed om at hun må søke om J-1-visum.
|
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er det noen som har søkt om J-visum til USA og vet hvor lang behandlingstiden er?Jeg fikk svar fra ambassaden i Oslo.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noen som har søkt om J-visum til USA og vet hvor lang behandlingstiden er?Så flott! Våre visum L-1, L-2 og L-3 tok betydlig lenger tid, men det var nok også mye forarbeidet med all dokumentasjon (som forsåvidt ikke vi gjorde så mye av), men jeg mener at det tok 1 uke eller 2 til vi fikk det. Men vårt visum er vel det nærmeste man kommer grønt kort. |
|
|
|
![]() |
|
|