|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Hund på fly - erfaringer?Er det noen her som har reist med hund på fly og kan dele erfaringer, eller som vet hvor mye det evt. koster?
|
|
|
#2 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund på fly - erfaringer?Hør med flyselskapet du skal fly med.
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hund på fly - erfaringer?Jeg har flydd et par ganger med hund. Du må alltid oppgi dette når du bestiller billetten, det er nemlig ikke alle fly som har plass til hund, og om det er plass, så er det som oftest bare plass til 2 stk.
|
|
|
|
#4 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund på fly - erfaringer?Mener det er 200,- pr strekning. Vi har hunden med ofte, og har bare gode erfaringer. Du må ha flygodkjent bur, og det er nok enklere med hund som er vanit tl bur. Bestill billett til deg som vanlig på nett, og ring kundeserive etterpå for å få plass til hund. Hunden betaler du for i billettskranken på flyplassen, før du sjekker inn. Sjekk inn "manuelt" og lever hund på spesialbagasjen etterpå.
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hund på fly - erfaringer?Ja, naa har jeg ringt flyseskapet. Vi skal fly med SAS (gjennom jobben) - jeg maatte veie hunden og ta maal av buret, og naa er det i boks. Jeg vet ikke hva det kommer paa, men tyder det til rundt 240,- ut fra SAS sine nettsider. Betaler bare kontant naar jeg sjekker inn.
|
![]() |
|
|