|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du er best med våren?Fine tråden.
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Hva synes du er best med våren?Bursdag! Jeg har bursdag i slutten av mars og bursdagen min er liksom poppet av champagnekorken som innleder den festen vår og sommer er. Krokusen har kommet nøyaktig på min bursdag de siste to årene (etter vi flyttet vestover) og da er det vår!
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du er best med våren?Ah, vår! I år gleder jeg meg først og fremst til å slippe de tunge vinterskoene som må snøres på, det er allerede pes med magen. Lette sko som en kan tråkke nedi, hurra! Og ja, færre klesplagg. Utecafé, lysere kvelder, varmere dager, mer lys, i det hele tatt - deilig! Og bare jeg kommer tidlig nok i gang med allergimedisin skal ikke pollenet få ødelegge. Dessuten er vår et steg nærmere sommer, og til sommeren kommer jenten vår!
|
|
|
|
#45 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva synes du er best med våren?Det beste med våren syns jeg er å dra ned til sjøen, finne seg et naust, og sette seg i solveggen, tenne bål eller grill, og grille. Se hunden leke i vannkanten og bare nyyyyte at dagene er lengre og varmere.
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes du er best med våren?Våren er den deiligste årstiden, for da har man sååå mye å glede seg til! |
|
|
|
#47 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva synes du er best med våren?Jeg er ikke så glad i våren. Litt for mange kjipe ting som henger igjen fra barne- og ungdomstida. Men det jeg liker er at det det blir bart på veiene. Det verdsetter jeg stort.
|
|
|
#48 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du er best med våren?Snart vår?
Sist redigert av Honda : 07-02-11 kl 20:10. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du er best med våren?Snøsmelting og at krokus og snøklokker titter fram. Etterhvert også hvitveis,- at naturen våkner til liv igjen rett og slett! Sist redigert av ItsOnlyMe : 07-02-11 kl 18:27. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
kamerat
|
Sv: Hva synes du er best med våren?Småsko!
|
|
|
#51 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva synes du er best med våren?Aller mest at det begynner aa spire og gro i hagen og rundt omkring i takt med at solen stadig varmer mer og mer!!
|
|
|
#52 |
|
heimføing
|
Sv: Hva synes du er best med våren?
Vi har bursdag omtrent samtidig, og jeg har alltid hatt bursdag om vinteren.
Jepp. Sånn er det. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du er best med våren?Lukten av vår! Gleder meg såå til jeg kan lufte igjen og kjenne den herlige lukten i det jeg åpner døren! |
|
|
|
|
|
#54 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Den signerer eg. Ingen ting slår lukta av vår.
|
|
|
#56 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du er best med våren?Lysere tider
|
![]() |