Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du er best med våren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-11, 12:46   #41
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du er best med våren?

Og nå kom jeg på en ting! Jeg planta sånn ca 150 krokus og tulipaner i fjor høst, og nå gleder jeg meg til å se om de kommer opp!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:48   #42
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Fine tråden.

Eg gledar meg vilt og uhemma til:
Lyset
Fargar i naturen (enormt med fjell med abnorme mengder bjørk, samt fravær av sol på vinter gir ein veldig dyster vinter)
Bare vegar
Sol og litt varme i lufta

Gammel 07-02-11, 12:52   #43
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bursdag! Jeg har bursdag i slutten av mars og bursdagen min er liksom poppet av champagnekorken som innleder den festen vår og sommer er. Krokusen har kommet nøyaktig på min bursdag de siste to årene (etter vi flyttet vestover) og da er det vår!

Så listen er:

Bursdag
Fugleliv
Hage og blomster
Utepils og hvitvin
Lettere klær og småsko + solbriller
Mer ute for store og små

Gammel 07-02-11, 13:33   #44
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ah, vår! I år gleder jeg meg først og fremst til å slippe de tunge vinterskoene som må snøres på, det er allerede pes med magen. Lette sko som en kan tråkke nedi, hurra! Og ja, færre klesplagg. Utecafé, lysere kvelder, varmere dager, mer lys, i det hele tatt - deilig! Og bare jeg kommer tidlig nok i gang med allergimedisin skal ikke pollenet få ødelegge. Dessuten er vår et steg nærmere sommer, og til sommeren kommer jenten vår!

Gammel 07-02-11, 14:12   #45
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det beste med våren syns jeg er å dra ned til sjøen, finne seg et naust, og sette seg i solveggen, tenne bål eller grill, og grille. Se hunden leke i vannkanten og bare nyyyyte at dagene er lengre og varmere.
I år blir det sammen med en kanskje stabbende liten snuppe også.

Og så selvfølgelig å se gresset gro og løvet sprette.

Sitte på verandaen, og ta frem alt som skal ut dit til sommeren.

I år blir det nok litt hagearbeid også.

Ja, og rusle i skogen, med en lykkelig hund snusende rundt beina.

Gammel 07-02-11, 14:14   #46
Left
Passiv

Standard

Våren er den deiligste årstiden, for da har man sååå mye å glede seg til!

Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 16:53   #47
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så glad i våren. Litt for mange kjipe ting som henger igjen fra barne- og ungdomstida. Men det jeg liker er at det det blir bart på veiene. Det verdsetter jeg stort.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:20   #48
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Snart vår?

Netopp snødd 30 cm her. Mange mnd til vår jo

Men jeg fikk nå sola inn vindu for en 3 uker siden så det er det alle beste,at sola er tilbake..Eller sola var jo aldri borte men pga fjellet så var den borte:/

Av og til er det full vinter så plutselig "sommer" her. Ofte har vi ikke vår

Sist redigert av Honda : 07-02-11 kl 20:10.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:22   #49
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snøsmelting og at krokus og snøklokker titter fram. Etterhvert også hvitveis,- at naturen våkner til liv igjen rett og slett!
Gleder meg til å gå tur uten brodder...

Gå med lettere klær og tynnere sko!
Solvarme
Ta fram sykkelen igjen
Kunne spise lunsj ute, og utepilsen!
Å....... som jeg gleder megElsker våren, - og sommeren enda mer!

Sist redigert av ItsOnlyMe : 07-02-11 kl 18:27.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 19:49   #50
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Småsko!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 20:37   #51
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Aller mest at det begynner aa spire og gro i hagen og rundt omkring i takt med at solen stadig varmer mer og mer!!

Gammel 07-02-11, 23:49   #52
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Bursdag! Jeg har bursdag i slutten av mars og bursdagen min er liksom poppet av champagnekorken som innleder den festen vår og sommer er. Krokusen har kommet nøyaktig på min bursdag de siste to årene (etter vi flyttet vestover) og da er det vår!

Vi har bursdag omtrent samtidig, og jeg har alltid hatt bursdag om vinteren.

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Av og til er det full vinter så plutselig "sommer" her. Ofte har vi ikke vår

Jepp. Sånn er det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 00:01   #53
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Lukten av vår! Gleder meg såå til jeg kan lufte igjen og kjenne den herlige lukten i det jeg åpner døren!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 00:10   #54
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jojo, dette blir fint. Om et par-tre måneder.
:tar på ullongsen og fyrer i ovnen, mens jeg gleder meg over at det er blitt lyst om morran igjen:

Joda, men det er ikke to-tre måneder til at det kan være såpass sol og "varmt" , slik at det drypper fra taket noen dager og man får litt vårfornemmelser. Jeg venter ikke til det er "full vår", før jeg kaller det for vår.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 13:40   #55
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Lukten av vår! Gleder meg såå til jeg kan lufte igjen og kjenne den herlige lukten i det jeg åpner døren!

Den signerer eg. Ingen ting slår lukta av vår.

Og her i huset er joggesko i bruka allerede. I dag trumfa eg strømpebuksa på storesøster, siden det faktisk er litt kaldt. Men ellers er vårfornemmelsane sterkt til stades her.
Dei forsvinner vel i morgen ettermiddag når elever, lærara og foreldre skal ha skidag på fjellet. Kjekt for dei små, men eg er absolutt ikkje ein person som oppsøker snøen.

Gammel 08-02-11, 14:03   #56
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lysere tider
Fuglekvitter
Sykkelføre
Hvitveis og Hestehov
Mere utetid etter jobb/barnehage
Bedre form (pga sykling)

+ mye, mye mer som jeg ikke kommer på i farta.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.