|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
Metallica!!
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Hva skulle man ha gjort da? Delt seg i to og sørget for at halvparten av de som deltok i diskusjonen var enig med hanhun slik at hanhun ikke stod alene? Sorry mac, det blir helt feil. Kommer man med sånt piss, og i tillegg ikke tar til seg gode argumenter så fortjener man det som kommer.
|
|
|
#362 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#363 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#364 |
|
maler
|
Nei. Og om en etablert fp-kollega hadde slike synspunkter hadde det nok også blitt en litt annen tone, selv om vedkommende garantert hadde fått skapet sitt flytta til der det hører hjemme. Dette kan ikke sammenlignes med en kollega, det kan sammenlignes med en pågående selger eller svovelpredikant som nekter å forlate rommet.
|
|
|
#365 |
|
Ekvilist
|
Jeg scrollet litt hit og dit, og klarte å lese dette som Kattas innlegg. Det ble veldig feil!
Jeg venter tålmodig på svar på disse spørsmålene mine. Jeg synes Venhild/Venhulk var forholdsvis aktiv fram til dette, og er litt skuffet over at det ikke har kommet noen tilbakemelding. Jeg synes oppriktig at det hadde vært interessant å få et direkte svar på om Venhild/Venhulk fortsatt tror at 11 personer i Norge er varig skadet som følge av HPV-vaksinen, og at 20 personer i Amerika er døde som følge av den.
|
|
|
#366 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, men det synes jeg ikke er en riktig sammenligning. Jeg synes Teo sin, om at noen hadde møtt opp på RVs årsmøte og kommet med rasistisk propaganda fra talerstolen under "Fritt ord"-punktet er tilsvarende. Forhåpentligvis hadde man hatt noen som diskuterte saklig, inntil en viss grense, men det hadde helt sikkert kommet buing, latter og piping.
|
|
|
#367 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenTja, jeg synes ikke Pida er helt på jordet, jeg. Venhild er det. Tråden er startet på feil grunnlag og siden hun linker til er det helt greit å plukke i biter. Derimot vil jeg si at mange innlegg i denne tråden er skrevet kun for å drite ut, og dermed mobbe.
|
|
|
#368 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#369 |
|
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenVel. Hysterisk dårlig argumentasjon er jo underholdende, jeg skal ikke nekte for det. Problematikken slik jeg ser det er vel først og fremst at Venhild muligens oppdager en viss prosentandel av egne logiske brister, og sørger for å endre argumentrekke og tette igjen åpenbare mangler før neste internettkorsfarerreise. |
|
|
|
|
|
#370 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi? Hvem vi? |
|
|
|
|
|
#371 |
|
Epikur
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMen det er jo ikke refleksjonsnivået eller mangel på sådanne som er problemet, problemet er jo at Venhild/Venleif kom på FP for å verve folk til Saka under falsk flagg, i boken om AKP (-ml) fortelles det om lignende tildragelser, "det er helt sant, det sto i denne plamfletten, som jeg har stensilert opp!"
|
|
|
#372 |
|
Viser tenner
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg oppfatter ikke det som om det er en massiv utdriting her. Det er flere som har brukt tid på å forfatte gode svar, og til å finne fram til linker og andre kilder enn det Venhild henviser til. At vedkommende får alle mot seg sorterer ikke under mobbing i mitt hode. At noen fjaser i en slik tråd er ikke ensbetydende med mobbing i mitt hode. Jeg synes, som sagt, at det er stor forskjell på et nytt medlem som starter forumkarriæren som en oppdiktet persom enn slik de fleste av oss har kommet inn hit; for å ha et sted å diskutere, lære ting, bli kjent osv. Når man har en slik agenda som Venhild har må man tåle å møte motbør. At noen nye medlemmer får kommentarer fordi de bruker råsa font eller har mange skrivefeil, skriver dialekt etc. er noe helt annet, og en slik velkomst synes jeg ikke noe om.
|
|
|
#373 |
|
Passiv
|
Vi smilefjes. :ikke helt god selv: |
|
|
|
#374 |
|
Shake it out!
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHei, jeg heter Mindy, og jeg er en mobber, tydeligvis.
|
|
|
#375 |
|
Passiv
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg har da forøvrig fått motbør både her og der på fp den siste tiden og kan dermed avkrefte fullstendig at man er fredet fra å få kjeft så hatten passer bare fordi man altså har et par titusener med innlegg. Så nei. Det er ikke annerledes om man er kjent her fra før. Er folk rasende, hylende uenige så får man gjerne vite det. |
|
|
|
#376 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDenne godbiten av ein tråd har jammen gått meg hus forbi! :furte:
|
|
|
#377 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMobbing? Sarkasme? Meningsutveksling? "Som du roper i skogen får du svar..."
|
|
|
#379 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det gjekk jo skikkelig bra!
|
|
|
#380 |
|
Passiv
|
Det er sikkert feil. Det er sikkert annerledes. Poenget var at det ikke innebærer fredning om man er kjent fra før. |
|
![]() |
| Emneord |
| folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|