Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gulvteppe til stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 22:19   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gulvteppe til stua

Jeg kjenner at behovet presser seg på. Akustikken må snart bort, og jeg tenker at et gulvteppe kan gjøre susen. Det skal ikke ligge under salongbordet, men midt på gulvet. Kan dere vise meg fine gulvtepper?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:52   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gulvteppe til stua

Mimrer tilbake til gamle dager da man fikk hjelp her inne.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:00   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Det kommer jo ann på stilen i stua da. Du har ikke bilder da.

Gammel 10-02-11, 20:01   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Mulig flossteppene er på vei ut av motebilder, men de tar mye akustikk, er gode å gå på, ligge på, leke på osv., finnes i flere ulike materialer og i mange farger. Et rundt i en fiiin lillafarge tror jeg hadde blitt fint hos deg. Evt. et knallrødt.

Gammel 10-02-11, 20:03   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Elsker flossteppet mitt.

Eneste aberet er all dritten som samler seg nedi der, men det snakker vi ikke så mye om.

Gammel 10-02-11, 20:03   #6
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

jeg trenger også gulvteppe stil klassisk - og litt minimalisme.

Har lyst på noe annet enn shaggy

Gammel 10-02-11, 20:10   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt et fint et på IKEA. Mykt og deilig, ungene har begynt å ligge under bordet når de ser på TV

Det heter Gåser, og billig var det også. Vi har vårt under bordet da, vet ikke helt hvordan det blir midt på gulvet - det blir kanskje litt for "høyt opp"

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:15   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, denne har jeg ikke sett før nå. Jeg pleier å svare på tråder her inne, det er absolutt min interesse.

Jeg synes f.eks. sånne tepper blir litt harde:

Jeg er mer fan av denne typen fra Ikea:

Gammel 10-02-11, 20:28   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker også flosstepper - men er på utkikk etter et rundt et. Er det noen som har sett noe slikt?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:32   #10
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 10-02-11, 20:40   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette fra Ikea har vi og det er helt perfekt.

Har overlevd 4 år med små barn og søl som hører til. Kan vaskes over med våt fille ellers støvsuges. Blir ikke flekker på dette.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:50   #12
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

jeg liker det kokosbolle viser, men finns det i kaldere farger??

Gammel 10-02-11, 20:52   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg liker også flosstepper - men er på utkikk etter et rundt et. Er det noen som har sett noe slikt?

Jeg har sett runde både på Bohus og Skeidar.

Gammel 10-02-11, 20:53   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

jeg liker det kokosbolle viser, men finns det i kaldere farger??

Jeg synes bildene lyver litt, det er ikke fullt så gult i virkeligheten. Men klart, det er jo beige da.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:32   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Elsker flossteppet mitt.

Eneste aberet er all dritten som samler seg nedi der, men det snakker vi ikke så mye om.

Ja, hvordan får man egentlig ut det? Har dyrt&deilig flossteppe i ull, men det lar seg knapt støvsuge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:34   #16
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg er også veldig glad i flossteppet vårt. Hadde først et dyrt i ull, men det røytet som fy, store hybelkaniner daglig, så vi byttet det ut med et billig syntetisk. Det fungerer perfekt

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:35   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg er også veldig glad i flossteppet vårt. Hadde først et dyrt i ull, men det røytet som fy, store hybelkaniner daglig, så vi byttet det ut med et billig syntetisk. Det fungerer perfekt

Vårt røyter ikke overhodet. Og til den prisen hadde jeg klaget om det gjorde det.

Gammel 10-02-11, 21:37   #18
Geitrams

Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

dobbelt

Gammel 10-02-11, 21:37   #19
Geitrams

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vårt røyter ikke overhodet. Og til den prisen hadde jeg klaget om det gjorde det.

Vi fikk beskjed om at det ville gi seg etterhvert. Men jeg orket ikke all støvsugingen, så jeg gav det til min mor som liker å støvsuge. Kan jo ta det tilbake når det er ferdigrøytet

Gammel 10-02-11, 21:38   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Vi hadde et fra Ikea i ull som røytet. Men det var ikke floss. Det vi har nå er fra Interiørland. Har ikke røytet et gram og er fantasisk å gå på, jeg tar faktisk av meg tøflene når jeg trår på det fordi det er så deilig. Helt annerledes enn de syntetiske jeg har sett/ tråkket på.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.