|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte spiser du fiskepinner? | |||
| Flere ganger i uken |
|
0 | 0% |
| Flere ganger i måneden |
|
21 | 7,81% |
| Flere ganger i halvåret |
|
57 | 21,19% |
| Flere ganger i året |
|
58 | 21,56% |
| Sjeldnere enn hvert år |
|
61 | 22,68% |
| Aldri |
|
69 | 25,65% |
| Skjønner ikke spørsmålet |
|
3 | 1,12% |
| Deltakere: 269. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Gammel tråd, eller ikke, jeg kan uansett svare det samme som jeg ville svart i 08 - sjeldnere enn hvert år, da jeg er velsignet med en guttunge som ikke kan fordra fiskepinner, og dermed slipper å spise slikt.
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Så sjelden som mulig, men det hender mannen velger det når han skal lage middag.
|
|
|
|
#143 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Hadde det faktisk forrige dagen, men da var det lenge siden sist. Har det kanskje annenhver måned eller så, ungene elsker det og kunne sikkert spist det et par ganger i uka. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Sjelden, kanskje et par ganger i året
|
|
|
#145 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Jeg tror i alle fall ikke jeg har spist det siden 2008. Da datteren min var yngre hadde vi det av og til siden hun syntes det var så godt. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Vi har det jevnlig. Lettvint og godt. Vi kjøper ikke de som heter fiskepinner men de som heter frityrtorsk. Fisk er sunt, selv med litt innpakning. Lager også selv men det krever litt bedre tid.
|
|
|
#148 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Dette er en av fiskevariantene ungene elsker og selv synes jeg det er ganske godt paa broedskiven faktisk, saa vi har det flere ganger i maaneden.
|
|
|
#149 |
|
|
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Eg spiser det sjelden, men ungane spiser det av og til om me har t.d. salt fisk. Av rein fisk spiser dei kun laks, men eg klager absolutt ikkje over det.
|
|
|
#150 |
|
|
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Oi, gammel tråd! Jeg liker fiskepinner, jeg. :innrømmer: Men spiser det aldri lenger, siden det er en del i det rundt som magen min ikke liker. Kommer nok til å prøve å lage det selv til barnet, men jeg ser ikke for meg at jeg vegrer meg så fælt for å servere fiskepinner fra frysedisken.
|
|
|
|
#151 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Aldri.
|
|
|
#152 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?Uhyre sjeldent. Ikke spesielt begeistret for sånne findus saker i frysedisken. Pappa og min nye "stefar" fyller fryseren min med fisk, så det er aldri behov for å kjøpe noe sånt.
|
|
![]() |
|
|