Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-11, 19:52   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ilse Jacobsen

Hvor bred i skaften er de? Jeg er kraftig i leggen ca. 42.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 20:11   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ilse Jacobsen

Hvilken størrelse bruker du?

Jeg bruker 39, og har leggtykkelse på 42-43 cm. De går på leggene mine, men jeg må snøre de litt ut, så de sitter ikke like lekkert på mine ben som på smalere ben.

Gammel 13-02-11, 20:17   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker str. 38.

Gammel 13-02-11, 20:19   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

De går nok på deg, men som meg så må du nok snøre de litt ut. Du burde prøve de for å se om du syns det blir fint.

Gammel 13-02-11, 20:24   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Ja får nok prøve de i en butikk. Må jo tenke fremover mot våren når det regner. Og mot sommern for den saks skyld.

Gammel 13-02-11, 20:44   #6
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også lyst på Har derimot 42 i sko og smale legger....

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 20:47   #7
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får de på meg, men synes ikke de sitter pent rundt ankelen med mine brede legger.

Gammel 13-02-11, 20:48   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

De har pleid å ha de på Eurosko på Strømmen Storsenter, er nok greit å prøve på sikker ja.

Eller kjøpe de korte som jeg gjorde, er kjempefornøyd med de og. (Kjøpte ikke de korte fordi jeg har for tykke legger for de lange, kjøpte de fordi jeg syns de er praktiske.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 22:08   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har også korte, for det er meir lettvint, men eg ønsker meg lyse, høge. Eg har samme erfaring som Kaktus da. Når dei blir trange i leggen på meg så ligg dei ikkje så superfint rundt ankelen.

Gammel 13-02-11, 23:21   #10
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg bruker 39, og har leggtykkelse på 42-43 cm. De går på leggene mine, men jeg må snøre de litt ut, så de sitter ikke like lekkert på mine ben som på smalere ben.

Syns i grunnen de er penest på de som har litt legger jeg. Ikke pent på mine 31 cm legger.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 14:36   #11
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er 42 cm rundt leggen, og bruker str 41 i Ilse Jacobsen gummistøvler. Det går i alle fall helt fint. Bruker ofte skinny jeans eller tights ned i støvlene, og det blir ikke for trangt.

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 14:41   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ilse Jacobsen må jo være perfekt til de med litt legger, for de er vide. De står ikke fint på mine relativt smale legger, og hvertfall ikke fint rundt smale ankler, men du all verden så lettvint å dra på seg når man var høygravid og blodtrykkssenket.

Gammel 14-02-11, 21:23   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 40-41 cm på det tykkeste på leggen. Jeg elsker mine høye Ilse Jacobsen-støvler, men det er bare såvidt jeg får dem på meg. Jeg snører maksimalt ut, og får ikke til å knyte sløyfe (bør kanskje bytte til litt lengre lisser når jeg tenker etter ... ).

Jeg vil anbefale deg å prøve på før du eventuelt kjøper.

Gammel 16-02-11, 19:51   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

I dag har jeg fått prøvd Ilse Jacobsen støvlene og de passer fint Men de hadde ikke str. min i butikken og ikke fargen jeg vil ha så da får jeg jakte litt til.

Gammel 17-02-11, 12:00   #15
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Da kan du surfe til eshoes.no
Der har de de mange farger, og de fleste størrelsene.
Det har gått fort å få støvlene fra dem.

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.