Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drammen og omegn? Hvor mange er vi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 11:28   #21
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drammen og omegn? Hvor mange er vi?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Det blir nok en fredag hvis det blir hos meg.

Gammel 28-02-07, 11:29   #22
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje jeg kan være med jeg også? Selv om jeg ikke er ordentlig Drammenser. Ennå.

Det er så nærme, at det må vi bare godta .

Hehe...

Gammel 28-02-07, 12:11   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

høres veldig koselig ut. Overlever du vinterferien ?

Gammel 28-02-07, 14:46   #24
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Glitter, du må være med!
Dib, jeg vet ikke om jeg overlever. Jeg sitter med en haug vannvittig kjedelige, klin like sakprosatekster om ungdommens pengeforbruk som jeg burde rette. Kjeder meg! Godt det bare er noen dager igjen.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:51   #25
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Kanskje jeg er med på treff, men jeg er fryktelig pysete...

Slik tenkte jeg også....
Også er ikke jeg drammeneser, men omegn'er...

Gammel 28-02-07, 14:53   #26
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil i hvert fall gjerne bli med på et treff. Mama kjenner jeg meget godt, Gremli har jeg møtt noen ganger og Elis har jeg jobbet sammen med. Også skal det bli spennende og møte dere andre som møter opp!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:54   #27
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Enda ei Drammensjente.

Samme her.

Vi kan dra sammen.

Gammel 28-02-07, 15:01   #28
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg vil i hvert fall gjerne bli med på et treff. Mama kjenner jeg meget godt, Gremli har jeg møtt noen ganger og Elis har jeg jobbet sammen med. Også skal det bli spennende og møte dere andre som møter opp!

Mama

Gammel 28-02-07, 15:04   #29
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kan dra sammen.

Det hadde vært kjempefint.

Gammel 28-02-07, 17:21   #30
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir gjerne med, om det passer seg sånn.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 17:27   #31
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

MokkMokk har jeg også møtt en gang, sammen med Mama om jeg ikke husker helt feil.

Gammel 28-02-07, 18:11   #32
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Alan er litt kul
Standard

Jeg kommer gjerne, Gremli, hvis det passer!
Men så forb** opptatt jeg er, så skal det vel være mye flaks til for at jeg får det til.

Gammel 28-02-07, 18:12   #33
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Alan er litt kul
Standard

Og jeg har møtt Gremli, MokkMokk, Mama og Elis, ingen andre tror jeg.

Gammel 28-02-07, 18:49   #34
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bare møtt MokkMokk jeg

Gammel 28-02-07, 19:08   #35
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har møtt ~TM~, Alan og MokkMokk.
Gremli har jeg sett da.

Håper det blir en fredag jeg ikke jobber kvelden.

Gammel 28-02-07, 19:10   #36
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

MokkMokk har jeg også møtt en gang, sammen med Mama om jeg ikke husker helt feil.

Ja, det var i gamle SG-dager da jeg var redd jeg aldri ville få barn. Jaada.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:39   #37
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har møtt Alan, Mama og TM, tror ikke jeg har møtt noen andre.
Ja, og Glitter, da!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:50   #38
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Standard

Jeg har møtt/kjenner ~TM~, Gremli, MokkMokk, Alan og Glitterchick

Gammel 28-02-07, 19:52   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Slik tenkte jeg også....
Også er ikke jeg drammeneser, men omegn'er...

Jeg er nå strengt tatt ikke dramenser jeg heller, men bor så nærme at det gjelder...

Gammel 28-02-07, 19:53   #40
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg har møtt/kjenner ~TM~, Gremli, MokkMokk, Alan og Glitterchick

Og så har du reddet Inagh fra å måtte overnatte på hotell i Oslo, ved å peke henne i retning av Times-ekspressen fra Oslo til Drammen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.