|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Minibanken tok kortetVi var ute og handlet i går, og sambo brukte kortet sitt flere ganger uten problemer. |
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minibanken tok kortetJeg opplevde det samme i Nederland, og ble rimelig stresset. Det viste seg da at det var selve kortet det var noe galt med, og ikke kontoen. Heldigvis hadde jeg backupkort, og fikk overført penger dit via nettbank, men det var ikke særlig morsomt.
|
|
|
#4 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minibanken tok kortetSlikt skjer,kontakt banken i morgen så kan han hente det igjen.
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Minibanken tok kortetKan være at det ble slukt pga for mange kodeforsøk, eller at magnetstripen/chipen er ødelagt eller skadet.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Minibanken tok kortetHan tastet ikke feil kode en eneste gang, det vet jeg, så da er det vel noe feil med kortet hans. |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minibanken tok kortetEller det kan ha skjedd noe med minibanken der og da. Strømbrudd eller annen teknisk feil. :jobbet med nettopp dette: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Minibanken tok kortetMinibanken tar kortet om stripen er ødelagt. :btdt:
|
|
|
#9 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Minibanken tok kortetDette har skjedd med meg en gang, Minibanken tok kortet og skjermen ble svart, Jadda, veldig festlig. Jeg ventet lenge, men ingenting skjedde. Tok kontakt med banken og fikk tilbake kortet, men aner ikke hvorfor det ble slukt heller.
|
|
|
#10 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Minibanken tok kortetHar opplevd å få kortet slukt helt uten videre én gang; det viste seg å være fordi kortet hadde blitt sperret for sikkerhets skyld etter et sikkerhetsbrudd i en database hvor en masse kortnumre var kommet på avveie. Det var da allerede sendt brev om dette (lå i postkassa mi en dag eller to senere). Fikk nytt kort noen dager etter der igjen; i mellomtida måtte jeg oppsøke banken i åpningstida med annen legitimasjon for å få ut kontanter til livets opphold. Snakker om å bli satt en mannsalder tilbake i utviklingen.
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Sv: Minibanken tok kortetOm magnetstripe/chip er ødelagt spiser den kortet :btdt:
|
|
![]() |
|
|