|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Hjelp! Hassel har bursdag i helga, og vi mangler gode idéer til gave. Han har masse leker, og trenger vel strengt tatt ingenting. Kanskje klær. Og han får togskinner av andre i familien. Han har 3-hjulssykkel, ski, rattkjelke, to vinterdresser, koffert og reisebag. Men er det noe annet "stort" vi har oversett? Lesse på ham mere tog og kanskje duplo? Hva med elektrisk tannbørste, er det lurt tro?
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Har han løpesykkel?
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Min elsker disse store Postmann Pat-lekene (alle bilene pluss figurer).
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?2-hjulssykkel med støttehjul (Veronal kommer ikke til å være enig med meg i dette)?
|
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Ahhh, takk Veronal! Det har vi jo tenkt på om sommeren, men nå hadde jeg jo helt glemt det. Eller, jeg har gått med en følelse av at jeg hadde glemt en glimrende idé!
|
|
|
#8 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Cdspiller eller noe lignende så han kan høre lydbøker?
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Både Toys'r'us og Biltema har løpesykkel. Ellers får du på Riktige leker. Vi har den som nå selges på Toys'r'us.
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Da blir det en tur på Alna-senteret i morgen, der har de jo både Biltema og Toys'r'Us.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Signerer på løpesykkel, helt genialt!
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?http://sprell.no/index.asp?side=produkter&cid=530 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Toys'r'us sin koster 399,- og Biltema sin koster 499,-, hvis jeg ikke husker helt feil. Biltema sin er litt høyere når de er stilt nederst, men allerede i fjor vår kunne min bruke Biltema sin (hun har byttelånt sykkel med nabogutten). Toys'r'us sin er veldig lett (lettere enn Biltema sin) - det er genialt på tur hvis barnet vil sitte litt på skuldrene i stedet.
|
|
|
#16 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?..eller, hvis jeg ikke finner løpesykkelen, må jo dette være midt i blinken!
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Vi har loepesykkel fra Puky - kjempefornoeyd!
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Er ikkje dette rette tida for karnevalsklær tru? Ein kasse med litt forskjellig t.d. Her i huset svinser det til stadighet rundt bier, prinsesser, nisser og troll. Ikkje alle er mine heller.
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?sparkesykkel? Vi har en sånn med to hjul fremme og et bak til ca 299 på coop. Den er helt super til vår treåring! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Haster: hva skal Hassel få i 3-årsgave?Vi angrer bittert på at våre unger ikke fikk løpesykler.
|
![]() |
|
|