|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Jeg trenger filmhjelpJeg så en film en gang om noen personer som så på bilder fra store ulykker i fortiden og oppdaget at de fant den sammen mannen på alle bildene. Det viste seg at denne personen drev og reiste i tid for å oppleve de store katastrofene på nært hold, og når de oppdaget at han faktisk satt på samme t-bane som dem så skjønte de at noe ville skje. Ringer det noen bjeller hos noen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg trenger filmhjelpFørste tenkte jeg 12 Monkeys, for der reiser Bruce Willis tilbake i tid og blir tatt bilde av under 1. verdenskrig. Men det var jo ikke katastrofer..
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg trenger filmhjelpDu finner dne kanskej på denne listen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...cience_fiction
![]() |
#4 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Jeg trenger filmhjelpKan det være The mothmans prophecies?
![]() |
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg trenger filmhjelpKan det være Millennium ?
![]() |
#6 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger filmhjelpThrill seekers: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg trenger filmhjelpJah! Den siste var rett! Tusen takk! |
![]() |
![]() |
|
|