|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Lær meg om rettetangHar lyst til å kjøpe en sånn en, har glatt og typisk nordisk hår. Skal jeg ha f.eks skum i håret først (noe jeg aldri har) eller kan jeg bruke hårspray etterpå ?
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lær meg om rettetangSpesialspray for varmebeskyttelse og varighet er bra først. Rent tørt hår, GOD retteang. Man kan lage bølger, lokker, vipper og glatte. En liten demotime med snill erfaren venne evt frisør kan være praktisk introduksjon. Mye tips på youtube også.
|
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om rettetangFørst varmebeskyttende spray, så GHD rettetang og hårspray etterpå. Anbefaler også youtube for mange gode tips. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lær meg om rettetangJeg har også planer om å kjøpe rettetang (har en som ikke er bra nok). Er det noen som kan si noe om de to første her og forskjellen på dem? http://www.feelunique.com/brands/ghd/irons |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om rettetangJeg bruker den rett på tørt nyvasket hår. Skulle sikkert hatt i noe varmebeskyttende, men er dårlig på det.
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lær meg om rettetang
Jeg vet at det er sånn på strawberrynet, men kan ikke se at det står noe om det på nettsiden her? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om rettetangDu former BTW håret etter at du er ferdig å rette det, med skum eller spray hva du bruker.
|
|
|
|
#8 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om rettetang
Jeg har ikke studert nettsidene deres, men det er hvertfall slik det fungerer, eller har fungert for meg. Har gjort det slik flere ganger ved kjøp over 200 kroner, og pengene har vært på kontoen min kort tid etterpå. Flere venninner har den samme gode erfaringen. |
|
|
|
![]() |
|
|