|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
| Se resultatene: Hvor sportsinteressert er du? (1 er uinteressert og 10 er sportsgal) | |||
| 1 |
|
68 | 35,23% |
| 2 |
|
37 | 19,17% |
| 3 |
|
21 | 10,88% |
| 4 |
|
5 | 2,59% |
| 5 |
|
12 | 6,22% |
| 6 |
|
11 | 5,70% |
| 7 |
|
12 | 6,22% |
| 8 |
|
14 | 7,25% |
| 9 |
|
5 | 2,59% |
| 10 |
|
8 | 4,15% |
| Deltakere: 193. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Er egentlig en klart 1-er, men liker å se på curling så derfor stemte jeg 2.
|
|
|
#62 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?1!
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Glad i sport. Tom fotball og så har jeg fått en gubbe som ikke liker sport i det hele tatt.
|
|
|
|
#64 |
|
superbruker
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Må nok si at jeg er ener.
|
|
|
#65 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg er 1. Helst ville jeg valgt 0, det føles mer sant. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg er definitivt en 9-er. Ser på det meste bortsett fra ishockey, boksing og tennis
|
|
|
|
#67 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg er 1. Egentlig helt på minus faktisk. Jeg mistet nesten en leiekontrakt engang når jeg en ukes tid etter et fotballVM (?) spurte husverten om hvordan det gikk med kampen han snakket så mye om. :høflig: Norge hadde visst skåret mot Brasil eller noe?
|
|
|
#69 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg er en ener. Jeg er nesten sånn at jeg synes det er morsomt at byen "min" taper fotballkamper, fordi jeg synes det er så idiotisk at man kalle det ett lag fra denne byen, når det er spillere kjøpt inn fra hele Norge, Afrika og hvorsomhelst. Er jo ikke et bylag da!! |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?1-2.
|
|
|
#72 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?En sterk åtter. Prøver å få med meg store sportsbegivenheter som VW, EM, OL (sommer og vinter) i diverse gren, og er altetende med unntak av fotball. Jeg kan godt ta meg fri fra jobben en dag under Sommer-OL for å få med meg de viktigste begivenhetene, og det er ikke aktuelt å dra noe sted når det er et mesterskap i en sport som interesserer meg på TV.
|
|
|
#73 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Stemte 2, for jeg vet at VM er i Holmenkollen og hva noen utøvere heter. Det er også fordi jeg er gift med en sann 10'er og vi har kun 1 TV...
|
|
|
#74 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Rundt 5. Fotball. Norsk. Heia TIL!
|
|
|
|
#75 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg er igrunnen langt mer glad i å drive med sport enn å se på, men jeg får vel kalle meg omtrent en sekser. Jeg følger med på tv når det er OL, VM, EM, landskamper og når byens fotballag spiller kamp. Dog er jeg ikke så ivrig at jeg tar fri fra jobb for å se på sport, og jeg dør heller ikke om jeg går glipp av noe. Jeg foretrekker å se på vintersport, håndball og enkelte fotballkamper.
|
|
|
#76 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg tror jeg sprenger skalaen |
|
|
|
|
|
#77 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?
Åpningsgreie?? :dom:
|
|
|
#78 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg stemte 7.
|
|
|
#79 |
|
intro
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Det er fascinerende at noen av sportshaterne ser på isdans.
|
|
|
|
#80 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg er en soleklar ener. Sport er kjedelig og totalt uinteressant. Jeg mangler visst både nasjonalfølelse og lokalpatriotisme, for det er meg revnende likegyldig om noen fra Norge kommer på 1. eller 57. plass, eller om det lokale fotballaget vinner mot Rosenborg. Nope, ikke viktig. |
|
|
|
![]() |
|
|