Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dumt spm om hva man tar på seg ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 18:07   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dumt spm om hva man tar på seg ...

... når man reiser fra minus ti, til 25 pluss...

Hvis jeg drar i vanlig bukse, kvavner jeg jo med en gang jeg kommer frem. Jakke har jeg ikke lyst til å drasse på hele turen.. Og å reise i tynnere antrekk fra osl i kulda er jo også rimelig uaktuelt...

What to do??

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:11   #2
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dumt spm om hva man tar på seg..

Jeg bruker å legge igjen ytterjakke i bilen, ev pakke den ned i kofferten før jeg sender den avsted. Og ja, det kan være kaldt å gå ombord i flyet hvis man må ut, men tror ikke man må det på OSL?
Reiser gjerne i en bukse som jeg kan brette opp til capri når vi lander, samt kortermet topp med jakke/cardigan over. Og vips.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:11   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da reiser du med skjørt og genser, også kommer du frem uten strømebukse og med genseren over armen og bare topp.

Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:58   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tenkte tanken.. Ta på skjørt og ullstrømpis, og tynnere topp og ei strikkejakke når vi drar. Når jeg tenker meg om, kan det jo hende jeg kan legge igjen dunjakka i bilen, hvis jeg får pappa til å slippe meg av ved terminalen før han parkerer...? :løsningsorientert:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:59   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Er det bare jeg som ikke tør slenge fra meg ytterklærne i tilfelle man må evakuere? Får helt hetta av å tenke på å måtte stå ute og fryse... (Greit nok at det ikke skjer ofte, men det skjer da.)

Ellers er det vel lag-på-lag som gjelder, og stor veske til å stappe alle overflødige klær i.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 02:45   #6
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Dumt spm om hva man tar på seg ...

Vi pleier å dra med linbukse/lett joggis, t-skjorte/topp og jakke, college eller cardigan, pluss gjerne en tynn langarmet genser. Jentene har også dratt i skjørt og strømpebukse. Også har jeg alltid med et pasjminasjal, varmt, stort, men tar liten plass.
Ytterklærne lar vi bli igjen hjemme.

Hvis vi hadde tatt med yttertøy, så ville jeg puttet det i kofferten før innskjekk eller tatt med en lett bag å putte de i.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.