|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Dumt spm om hva man tar på seg ...... når man reiser fra minus ti, til 25 pluss... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dumt spm om hva man tar på seg..Jeg bruker å legge igjen ytterjakke i bilen, ev pakke den ned i kofferten før jeg sender den avsted. Og ja, det kan være kaldt å gå ombord i flyet hvis man må ut, men tror ikke man må det på OSL?
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Dumt spm om hva man tar på seg..Da reiser du med skjørt og genser, også kommer du frem uten strømebukse og med genseren over armen og bare topp. |
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Dumt spm om hva man tar på seg..Tenkte tanken.. Ta på skjørt og ullstrømpis, og tynnere topp og ei strikkejakke når vi drar. Når jeg tenker meg om, kan det jo hende jeg kan legge igjen dunjakka i bilen, hvis jeg får pappa til å slippe meg av ved terminalen før han parkerer...? :løsningsorientert: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Dumt spm om hva man tar på seg..Er det bare jeg som ikke tør slenge fra meg ytterklærne i tilfelle man må evakuere? Får helt hetta av å tenke på å måtte stå ute og fryse... (Greit nok at det ikke skjer ofte, men det skjer da.)
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dumt spm om hva man tar på seg ...Vi pleier å dra med linbukse/lett joggis, t-skjorte/topp og jakke, college eller cardigan, pluss gjerne en tynn langarmet genser. Jentene har også dratt i skjørt og strømpebukse. Også har jeg alltid med et pasjminasjal, varmt, stort, men tar liten plass. |
|
|
|
![]() |
|
|