Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Navnestempel til klesmerking

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 23:11   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Navnestempel til klesmerking

Noen som har prøvd stemplene herfra, www.navnestempel.no?

Jeg lurer mest på om det trykket vil synes igjennom på lyse klær.

Gammel 27-02-11, 23:12   #2
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Navnestempel til klesmerking

Har prøvd mye med tanke på klesmerking, både stempel, lapper, klipser osv, men det som foross fungerer best(og er aller enklest) er og merke klærne med tusj!

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 23:19   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sendte mail via kontaktskjemaett deres og fikk svar umiddelbart:

Tynne plagg kan få gjennomslag. Vi anbefaler da at du stempler på
vaskelappen etc.

Så da vet jeg det, og prøver allikevel.
Pr i dag bruker vi tusj, og det vil jo gi like mye gjennomslag i tilfelle.

Gammel 27-02-11, 23:29   #4
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva skriver dere når dere merker? Jeg lurte på å ta med mobilnummeret mitt, men da blir stempelet utdatert med det samme de får eget nummer.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 23:35   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel like greit om du ringes opp dersom noen finner ei forlatt jakke?

Gammel 27-02-11, 23:54   #6
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Du sier noe der. Men jeg inndrar stemplene når de passerer 18.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 10:50   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva skriver dere når dere merker? Jeg lurte på å ta med mobilnummeret mitt, men da blir stempelet utdatert med det samme de får eget nummer.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er mitt mobilnummer(og hjemmenummeret) som står i klærne til ungene. Det er greit å for å ha litt kontroll synes jeg.

M som er 23 og et halvt har fremdeles navnelapper med mitt nummer i(han "arvet" det nummeret for ti år siden da han fikk mobil) og det hender at han slenger en lapp i tingene sine. Det kan jo være kjekt å få igjen noe av det som blir glemt.

Gammel 03-03-11, 00:09   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Kjappe var de hvertfall, kom i posten i dag, og fungerer fint. Spennende å se etter noen vask da. Synes ikke gjennom på de plaggene jeg har testet på hvertfall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.