Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine spenner til små snupper

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 21:51   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Fine spenner til små snupper

Hvor finner dere det?
Vi må begynne å bruke spenne hver dag pga lang pannelugg på tuppa på tretten måneder. (Har ikke lyst til å klippe enda)
Har noen enkle vi har funnet her og der, og en skikkelig fin en som er håndlaget, dog for fin til barnehagebruk.

Finnes det sider dere har dumpet over på nettet der man kan bestille fiiiiine men hverdagslige spenner? Syns det er så lite utvalg jeg.

Spenner er superviktig altså!

Gammel 04-03-11, 21:54   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine spenner til små snupper

Jada. Jeg lurte selvfølgelig på hvorfor noen trengte spenner til små pupper.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 21:54   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er vel en butikk som heter Prikken over i`en som lager nydelige hårklyper. Skal lete litt etter link.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 21:55   #4
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Akkurat der syns jeg H&M funker i lange baner, men de har jo ikke noe særlig av sånt på nett.

Gammel 04-03-11, 21:57   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis du skal sende dem i barnehagen ville jeg kjøpt i store kvanta på billigkjedene. HM har da supert utvalg. Vi mister sikkert halvparten av spennene vi sender med storesøster, så her er det kjempe stort forbruk.

De har mye fint på innvandrerbutikkene i Oslo Ø, men kvaliteten er elendig så alt stasjet faller av. (Men som regel er spennene borte innen dess).

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 21:57   #6
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fant ikke noen nettbutikk, men her er FB siden http://www.facebook.com/#!/pages/Den...0024988?v=info

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 21:57   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hårspenner er ren forbruksvare her i heimen i alle fall, og kjøpes til billigst mulig penge på H&M og Cubus etc. Som et tips, siden du sier det er til barnehagebruk.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 21:58   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ja, den fine jeg har er fra prikken over ien, men de syns jeg er litt for fine til barnehagebruk siden de nok forsvinner i ett sett.
Hennes sine funker bra ja, men jeg gidder liksom ikke kjøre inn til byen bare for å kjøpe et lass med spenner. Vært så praktisk med noe fra det o store internettet.

Spenner til puppene, tjasj, man kan jo alltids prøve det og da.

Gammel 04-03-11, 21:58   #9
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper bare på HM. De har i to størrelser, mener jeg. De store som passer best på litt større jenter, og de som er litt mindre. Masse mønster og farger.

I løpet av de siste 4 årene har jeg sikkert kjøpt 20 brett med spenner - 4-6 på hvert brett. Jeg finner aldri en eneste når jeg trenger dem. Samme med hårstrikk.

Gammel 04-03-11, 21:58   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spenner er forbruksvare, ja, så det er bare å handle bilig: H&M, Lindex, Bogerud kan ha noen fine, ICA Nær(!), KappAhl osv.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:00   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Hårspenner er ren forbruksvare her i heimen i alle fall, og kjøpes til billigst mulig penge på H&M og Cubus etc. Som et tips, siden du sier det er til barnehagebruk.

Cubus har vi her, men syns ikke jeg har funnet så mye spenner der jeg? Eller er jeg blitt litt blind?

Gammel 04-03-11, 22:01   #12
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jada. Jeg lurte selvfølgelig på hvorfor noen trengte spenner til små pupper.

Haha, om det er noe trøst skulle jeg inn og kommentere akkurat det samme!
Jeg fant ut at jeg kanskje er moden for sengen.

Gammel 04-03-11, 22:02   #13
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Cubus har vi her, men syns ikke jeg har funnet så mye spenner der jeg? Eller er jeg blitt litt blind?

HM har nok bedre utvalg ja, men de bruker nå ha på Cubus også. Sånn til barnehagebruk ville jeg ha tenkt at det er ikke er så nøye om jeg synes spennene er superfine, de forsvinner fort og ungene er jevnt over fornøyd bare de er litt glorete.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:05   #14
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i huset er hårspenner engangsbruk. Tøtto går ut av døren med spenne og kommer tilbake uten hver eneste gang. Så etter relativt kort tid konkluderte jeg med at slikt kjøpes på HM, og når man bader/dusjer må luggen tørkes fint til siden slik at man ikke må ha spenner i hver dag.

Gammel 04-03-11, 22:06   #15
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

HM har nok bedre utvalg ja, men de bruker nå ha på Cubus også. Sånn til barnehagebruk ville jeg ha tenkt at det er ikke er så nøye om jeg synes spennene er superfine, de forsvinner fort og ungene er jevnt over fornøyd bare de er litt glorete.

Det er så sant så sant.

Kanskje jeg må ta meg litt bedre tid og saumfare hyllene på cubus litt da?
På kapahl fant jeg ikke sist, og jeg mener jeg til og med spurte altså.

Gammel 04-03-11, 22:06   #16
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Når det er 70% i butikken rasker jeg med meg fra accessorize.

Jeg handler i butikk ikke på nettet, de har ofte 70% på slikt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:18   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Spenner er forbruksvare, ja, så det er bare å handle bilig: H&M, Lindex, Bogerud kan ha noen fine, ICA Nær(!), KappAhl osv.

Lindexen vår hadde ingenting!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:47   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Finner alltid hos H&M, godt utvalg. Spenner er forbruksvare, ja.

millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:51   #19
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Europris av alle ting har spenner i forskjellige størrelser. Da vi begynte med spenner til snuppa kjøpte jeg et brett med noen bittesmå spenner i fargene rosa, lilla og "perlemor"rosa.

Gammel 04-03-11, 22:52   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

H&M har vanligvis godt utvalg og grei kvalitet. Spenner er forbruksvare, så det kjøpes etter prinsippet "mest mulig for minst mulig" her i huset.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.