|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Isbjørndressen trekker vannVi kjøpte en Isbjørndress på XXL i høst, den vanlige, ikke den med pelskant på hetta. Dressen har kun vært brukt i skikkelig vintervær med snø og har dermed ikke vært utsatt for sand og grus. Den er ikke vasket, og er igrunnen ikke synlig skitten. Jeg ble anbefalt av XXL å sprayimpregnere den før bruk, så det gjorde jeg. Nå trekker den altså vann, nesten overalt. Også på bryst- og magepartiet som jeg ikke anser som de mest slitasjeutsatte områdene. Jeg antar jeg kan sprayimpregnere og forbedre dette litt, men egentlig har jeg lyst å reklamere på dressen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørndressen trekker vann.Ja du bør klage. Jeg har ikke impregnert vår før bruk og den er nå et år gammel. Like fin og like vanntett. Må være en managsversjon du har fått.
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørndressen trekker vannJeg hadde glatt klaget på det, ja. Isbjørn er dyrt og da kan man kreve såpass at de holder en sesong iallefall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørndressen trekker vannOppdatering: Dette ordner seg. |
|