|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du kjøpt smykker eller sølvbestikk fra en pantelåner?de selger aldri slike ting før en viss tid er ute. i oslo er det vel pantelånerforretningen som er pantelåner? jeg var i hvertfall på auksjon der for mange herrens år siden. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Kunne du kjøpt smykker eller sølvbestikk fra en pantelåner?Jeg har ingen skrupler når det gjelder handling hos pantelåner. Faktisk er det å handle brukte gullsmykker det eneste jeg tillater meg selv. Utvinning av gull er ikke akkurat miljøvennlig. Å få tak i diamanter er visst heller ikke barebare. Akk! Jeg får være glad jeg klarte å fravriste min mann en gull- og diamantring før jeg innså at det var problematisk.
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kunne du kjøpt smykker eller sølvbestikk fra en pantelåner?Gode poeng, Lille meg. Jeg har allerede for mange år siden sagt i fra til min mann at det ikke er aktuelt med diamanter, om han noen sinne skulle få den ånden over seg.
|
|
|
#44 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Kunne du kjøpt smykker eller sølvbestikk fra en pantelåner?
Da syns jeg i sannhet du skal forte deg til den pantehandleren og kjøpe den ringen du fant. Før "noen andre" :kremte: finner det for godt.
|
|
|
#45 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kunne du kjøpt smykker eller sølvbestikk fra en pantelåner?Har du ikke kjøpt den enda?!? Tenk om den blir kjøpt av noen andre??
|
![]() |
|
|