|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg liker røffe sko og har både skoene i HI og de Agenten viser bilde av på ønskelista. Forresten har jeg røde Overse, så jeg er tydeligvis helt off.
![]() |
#42 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg ville ikke valgt ordet flotte, men det ville jeg bare kalt enmann med flosshatt, tror jeg.
![]() |
#43 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Converse, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Nei, flotte synes jeg de ikke er. Men de er sikkert gode å gå med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Nei de er som andre skriver her, for klumpete for meg. Jeg har en mye mer konservativ stil. Jeg liker ikke grove såler og kraftige sømmer nederst på slike type sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg har støvlene 007 viser, og de er supergode å gå i. Jeg bruker dem til hverdags, til jeans. Skoene i HI skjønner jeg meg ikke på. Hvordan bruker man dem? Jeg synes det er for klumpete til at de fungerer med bare ben. De er også for klumpete til skjørt.
![]() |
#48 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Flotte er de ikke.
![]() |
#49 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg har slike i rødt og det passer meg godt. Jeg er ikke nett og litt klumpete i stilen (tydeligvis) så slike tynne småsko passer meg dårlig. Jeg bruker skoa til vanlige vår- og sommersko jeg, dvs til bukser.
![]() |
#50 |
Eklektisk
|
Ja, det er jo lenge siden de kom (ifølge Internettet har de eksistert siden 1917), og man slutter jo ikke å bruke dem etter en viss alder. Jeg kommer til å bruke dem når jeg kommer i førtiårene også, tipper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg synes også skoene i HI er klumpete, men jeg har et par av disse i svart, og de er deilige å gå i og mye nettere på foten - så de liker jeg. "Flott" er kanskje ikke adjektivet jeg ville brukt, men de er fine til hverdagsbruk:
![]() |
#52 |
Borte
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Er det noen som syns de er rocka?
![]() |
#54 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg har de i hovedinnlegget, bruker dem til grovt dongriskjørt og en tykk strømpebukse.
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17 Sist redigert av GeekyGirrrl : 09-03-11 kl 08:30. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Nei, rocka er de definitivt ikke.
![]() |
#56 |
Rockesøster
|
Jeg kan anbefale de forede Conversene, de funker på vinterføre også |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Jeg har to par EN, og liker de veldig godt. Men jeg synes flere av de ser rare ut.
![]() |
#59 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?Nja...flotte er vel å dra det litt langt, men jeg er veldig godt fornøyd med det paret jeg har. Type "tresko" med mjuk såle som er gode å gå i.
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?De er sikkert gode å gå i, men jeg synes de er skikkelig stygge. Jeg får litt assosiasjoner med gøyal, assymetrisk frisyre og èn lang papegøye-øredobb. og ynsjyll til de jeg nå har fornærmet.
![]() |
|
|