Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synes du El naturalista sko er flotte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 07:10   #41
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?

Jeg liker røffe sko og har både skoene i HI og de Agenten viser bilde av på ønskelista. Forresten har jeg røde Overse, så jeg er tydeligvis helt off.

Gammel 09-03-11, 07:12   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke valgt ordet flotte, men det ville jeg bare kalt enmann med flosshatt, tror jeg.

Jeg syns skoene er kule. Da tenker jeg på stilen, og ikke akkurat den typen du viste fram.
Men den du viste fram har jeg to av, samt at jeg har et fantastisk kult par fra herrekoleksjonen også.
Herreskoene er kulere enn dameskoene, men egner seg, merkelig nok, ikke til skjørt og kjoler.

Gammel 09-03-11, 07:35   #43
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Den modellen er veldig god å gå med, men litt for klumpete for meg. Generelt er jeg veldig glad i el naturalista, men liker best de nette modellene med litt hæl f.eks. Duna.

Eg har denne skoen men eg ser at eg ikkje bruke den så mykje fordi det blir for klumpete for meg.

Gammel 09-03-11, 07:48   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Converse, ja. Anyday. Bare ikke i dag. :titter ut:

Tror ikke det er noen aldersgrense på Converse, så vidt jeg har observert er det foretrukket fottøy blant mange av mine venner i førti- og femtiårene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:06   #45
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Nei, flotte synes jeg de ikke er. Men de er sikkert gode å gå med.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:07   #46
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei de er som andre skriver her, for klumpete for meg. Jeg har en mye mer konservativ stil. Jeg liker ikke grove såler og kraftige sømmer nederst på slike type sko.

Skulle jeg hatt røde sko ville det vært mer slik:

og ellers mer sånn:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:12   #47
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har støvlene 007 viser, og de er supergode å gå i. Jeg bruker dem til hverdags, til jeans. Skoene i HI skjønner jeg meg ikke på. Hvordan bruker man dem? Jeg synes det er for klumpete til at de fungerer med bare ben. De er også for klumpete til skjørt.

(Pluss at jeg som Lisa tenker at jeg må passe meg for noenogførti-klisjéene. Entene flagrende, "gøyale" klær og selvutviklingskurs, eller turkis, dyreprint og bling, kombinert med solariumsfarge.)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:15   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flotte er de ikke.
Men de er veldig gode. Jeg har hatt et par, men de ble for store. De passer best til dongeribukse etc synes jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:22   #49
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har slike i rødt og det passer meg godt. Jeg er ikke nett og litt klumpete i stilen (tydeligvis) så slike tynne småsko passer meg dårlig. Jeg bruker skoa til vanlige vår- og sommersko jeg, dvs til bukser.

Gammel 09-03-11, 08:24   #50
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tror ikke det er noen aldersgrense på Converse, så vidt jeg har observert er det foretrukket fottøy blant mange av mine venner i førti- og femtiårene.

Ja, det er jo lenge siden de kom (ifølge Internettet har de eksistert siden 1917), og man slutter jo ikke å bruke dem etter en viss alder. Jeg kommer til å bruke dem når jeg kommer i førtiårene også, tipper jeg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:25   #51
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes også skoene i HI er klumpete, men jeg har et par av disse i svart, og de er deilige å gå i og mye nettere på foten - så de liker jeg. "Flott" er kanskje ikke adjektivet jeg ville brukt, men de er fine til hverdagsbruk:

Jeg prøvde forøvrig et par av skoene i HI da jeg kjøpte disse, og disse var veldig annerledes på foten.

Gammel 09-03-11, 08:27   #52
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som syns de er rocka? Jeg tror sikkert de er gode å gå i, og syns noen av de er fine, men de ville ikke blitt med meg ut om jeg skulle vært litt rocka en kveld.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:29   #53
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Forøvrig syns jeg noen av El naturalista-skoene er fine.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:30   #54
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har de i hovedinnlegget, bruker dem til grovt dongriskjørt og en tykk strømpebukse.
Da ser jeg sånn passe fjortis ut. Ble spurt om leg på butikken når jeg skulle kjøpe øl i dette antrekket.
Skoene er ikke pene og damete, men de passer bra til rusleturer på butikken for å kjøpe øl, må bare huske på leg.

Sist redigert av GeekyGirrrl : 09-03-11 kl 08:30. Årsak: leif
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:30   #55
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, rocka er de definitivt ikke.

Gammel 09-03-11, 08:41   #56
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan anbefale de forede Conversene, de funker på vinterføre også

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:49   #57
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forede converse! Noen ganger også med brodder.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:56   #58
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har to par EN, og liker de veldig godt. Men jeg synes flere av de ser rare ut.

Gammel 09-03-11, 09:00   #59
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Nja...flotte er vel å dra det litt langt, men jeg er veldig godt fornøyd med det paret jeg har. Type "tresko" med mjuk såle som er gode å gå i.

Gammel 09-03-11, 09:01   #60
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

De er sikkert gode å gå i, men jeg synes de er skikkelig stygge. Jeg får litt assosiasjoner med gøyal, assymetrisk frisyre og èn lang papegøye-øredobb. og ynsjyll til de jeg nå har fornærmet.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.