|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 5 uker sommerferie?Jeg tar ut 4 eller 5 uker om sommeren. Så tar jeg stort sett ut avspasering(eller den siste ferieuka) i høst og vinterferie. Juleferien og påskeferien avspaserer jeg også. Jeg har en jobb som krever mer enn 100% i perioder, og opparbeider meg avspasering som jeg passer på å ta ut når det passer.
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: 5 uker sommerferie?Jeg har 5 uker ferie og mannen har 6. Vi er heldig og det forventes ikke at vi bruker av ferie ved jul og påske. Vi kan jobbe hjemme da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: 5 uker sommerferie?3-4 uker som sommeren, når SFO er stengt. Da får også minste ferie fra barnehagen samtidig. Resten av kabalen løses med fotballskole, SFo og unger på sjølstyr... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Hertuginne
|
![]() Sv: 5 uker sommerferie?Jeg har seks uker ferie og tar litt i vinterferie, påskeferie og høstferie alt ettersom arbeidsmengde på jobb tillater det, og så har jeg minst fire uker sammenhengende i juli. Har jeg mer ferie til overs når julen er der så tar jeg resten da. I praksis har det vist seg at jeg ikke evner å ta ut all ferie, så da blir noen dager ført over til neste år. Nå har jeg nesten to uker i pluss, og planlegger en ferieintensiv sommer.
![]() |
#26 |
Trøtt
|
![]() Sv: 5 uker sommerferie?Jeg klarer aldri å ta ut all ferie, jeg tror vi har 6 uker. I år har jeg i tillegg 2 uker som ble overført fra i fjor.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 5 uker sommerferie?Jeg tar fri 4 uker i strekk i sommer. Skal bli deilig |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Hertuginne
|
![]() Sv: 5 uker sommerferie?
Og nå forstår jeg hvorfor du ikke får tatt ut ferien din, du må lære deg å telle.
![]() |
#30 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: 5 uker sommerferie?I teorien har jeg 5 uker ferie. Men med fast betalt jobb uten "avspasering" og overtidsbetalt så blir det sett litt igjennom fingrene da jeg jobber endel helger og kvelder i forbindelse med kundearrangementer igjennom hele året..
![]() |
|
|