Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synes du El naturalista sko er flotte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 21:51   #141
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?

Jeg vil vel ikke kalle disse for pene - men jeg elsker dem. De er tøffe, røffe og veldig gode å ha på beina!

Gammel 09-03-11, 23:04   #142
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men disse Fly L sandalene da? Hva slags vibber gir disse?

De synes jeg var harry. :dukker:

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 23:15   #143
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

De synes jeg var harry. :dukker:

Er det Harry altså? Jeg tror jeg kommer til å bestille de i rødt men nå ble jeg litt usikker

http://www.amazon.co.uk/Fly-London-W...E6Y,B002PEWAMU

Gammel 09-03-11, 23:28   #144
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det er noe med den mellom-tå-greia og sålen, men kanskje det er moderne igjen?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 01:33   #145
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de el naturalistaskoene der er ganske fine? Eller fine og fine, de er finere fotformsko/et alternativ til joggesko når det ikke passer. Og er gode. Men nå har vi vel fått stadfestet i en viss annen tråd at jeg er blind for kjerringfaktor på klær og helt sikkert har kjerringstil. Så jeg kan nok like el naturalista med god samvittighet også.

Jeg synes forøvrig ikke sko sender ut så sterke signaler om hvem en person er, det kommer veldig an på hvem som har dem på og sammen med hvilke klær. Jeg synes el naturalistasko kan passe til flere stiler og kan helt klart gå sammen med flagre-uno-gøy-på-håret-i-balanse-med-universet-stil også. På samme måte som converse kan gå sammen med en helt vanlig dongeristil eller se fryktelig desperat ut på feil person med feil klær. Jeg synes det verste av alt er når en person har på seg klær og/eller sko som signaliserer "jeg er smertelig klar over at jeg er passert 40, men jeg klorer meg fast til 20-årene med nebb og klør".

Gammel 10-03-11, 02:14   #146
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg må stemple meg selv som enten uten stil eller uten bås...
Jeg synes ikke de ELN-skoa i HI er fine, men har et par nettere (øverste i Isolde sitt innlegg), og de synes jeg er helt ok. Gode nok til å stå med en hel dag uten at ryggen min kreperer.
Jeg har Converse i to farger. Men de er jo ikke noe gode å gå i? Altfor flate.
Jeg går gjerne med stiletthæler.
Jeg bruker lave sandaler. Høye sandaler. Lave sko. Høye sko. Osv, osv. Men jeg nekter å bestemme meg for EN type sko, altså! Da kunne jeg jo risikere å få god plass i skapet mitt!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 08:21   #147
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes el nautralista er både fine og gode å gå i, spesielt småskoene; passer ypperlig på min fot og ser bra ut til skjørt og kjoler(hverdags). Har bare ett par, men hadde jeg hatt råd hadde jeg hatt flere, flere farger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.