Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pusse opp stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 13:09   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pusse opp stua

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Når det er skjevt og skakt kan det være enda mer jobb å bytte ut noe, eller å legge nye plater. Og så medfører det mikkmakk med lister og diverse. Det baller lett på seg, har jeg erfart.

Hvis budsjettet er lite, hva med å forsøke å male gulvet? Her fant jeg noe om det.

Og tusen hjertelig ea. Der fikk jeg et supert tips til det grusomt stygge gulvet i yttergangen. Laminat som er helt lyst og stygt.
Dette skal jeg jammen prøve!!

Gammel 10-03-11, 13:19   #22
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Når det er skjevt og skakt kan det være enda mer jobb å bytte ut noe, eller å legge nye plater. Og så medfører det mikkmakk med lister og diverse. Det baller lett på seg, har jeg erfart.

Hvis budsjettet er lite, hva med å forsøke å male gulvet? Her fant jeg noe om det.

Takk for tips.

Har pusset opp her før, så vet litt om hva jeg går til. Har en far som er snekker, så han kan hjelpe meg heldigvis. Snekre lister er ikke noe jeg kunne drømt om å prøve ut her engang.

Jeg lurer også på om jeg skal ta kjøkkenet i samme slengen. Slå ut vegger og lage åpen kjøkkenløsning. Da er spørsmålet hvor mye kan man få et alminnelig kjøkken for? Ikke intergrerte hvitevarer. Det blir nok for dyrt.

Gammel 10-03-11, 13:32   #23
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjevt er også sjarmerende. Perfekt skjevt da

Mal taket, Legg nytt gulv. Kjenner du en tømrer eller byggmester så kjøp gjennom dem, de har mye rabatt.

Lykke til!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:45   #24
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Skjevt er også sjarmerende. Perfekt skjevt da

Mal taket, Legg nytt gulv. Kjenner du en tømrer eller byggmester så kjøp gjennom dem, de har mye rabatt.

Lykke til!

Får veldig god rabatt gjennom en jeg kjenner. Innkjøpspris, derfor jeg kan sette i gang med et slikt prosjekt.

Gammel 10-03-11, 16:12   #25
konsulenten
Passiv

Standard

Sikker på at du skal male taket? Med trehvitt paneltak er du nå knalltrendy . Hvis taket er veldig mørkt så finnes det andre ting man kan gjøre for å lysne det litt. Lakk eller lasur med litt hvitt pigment i vil hjelpe. Dette blir nok mindre jobb enn å male også. Hvis du tenker på å gjøre veggene helt glatte og hvite så hadde trehvitt paneltak blitt en kjempefin kontrast. Men du må jo velge ut fra smak og stil for øvrig. (Er ikke noe mål i seg selv å være trendy).

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:45   #26
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har lagt sånn panellakk i tak. Dobbel panelhvitt
Skal se om jeg finner bilder.

Hadde et vanlig strøk fra før men nå var det 10 år siden sist gang.

Gammel 10-03-11, 17:59   #27
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Det ble jo fint Pesten.

Bryr meg egentlig ikke så mye om å være trendy akkurat.

Skal jeg først hive meg på taket, så tror jeg at jeg kommer til å male det for å få stua til å virke større.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.