|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kjøper du brukt på nett?Utenom finn.no, hvor kjøper du brukte barneklær på nett?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
passe nerd
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Takk for tips om qxl; Men tror ikke jeg orker/har tid/tålmodighet til auksjoner.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Jeg handler en del på www.barneboden.no . Dette er en bruktbutikk som holder til i Bergen, men de har nettbutikk og sender varer i posten. Jeg pleier å ta en runde i nettbutikken deres når vi trenger noe og finner som regel ganske mye. De er flinke til å beskrive eventuelle flekker eller feil, og prisene er også helt ok (men nok litt høyere enn hos privatpersoner). Kan absolutt anbefales. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
passe nerd
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Barneboden, der har jeg ikke sett - skal kikke, takk! Jeg har tilgang på sm, men der er det ikke så mye og helst i mindre størrelser. Verken på nm(for få innlegg, er ikke aktiv nok..
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Jeg er særdeles lite flink til bruktkjøp - det går mer i impulshandling, evt panikkhandling her. Men det lille jeg har kjøpt brukt har vært her inne eller på Finn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
passe nerd
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?ebay ja, selvsagt - at jeg ikke har tenkt på det selv!? Er bittelitt stressa her, skriver innlegg innimellom bæsjebleier og mating og og og....Har det superkoselig med de to små, men skal si de holder meg i ånde!!
|
|
|
#9 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Jeg kjøper/arver på markedsplassen her inne, på "tavla" på universitet sine nettsider (en slags markedsplass), og på "bytteringen" for Tromsø på facebook. Kanskje det finnes noen lignende alternativer der du bor? Jeg har også gitt bort mye babytøy til studenter som hadde lagt ut en "ønskes" annonse på "tavla".
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Jeg har handlet endel på finn.no, både til meg selv og yngste jenta samt min niese. Stort sett alltid fått svar på mine henvendelser, så du har nok vært ekstra uheldig om det er flere som ikke svarer deg |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Eg brukar finn.no eller fp til både kjøp og salg. For mange år sidan brukte eg også qxl.no.
|
|
|
#17 |
|
passe nerd
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?
Veldig smart med byttering! Jeg arver litt til gutten vår, men det er lite nøytralt, det meste er veeeldig guttete. Det jeg ikke ønsker/trenger av det gir jeg videre til to andre som har babygutter med samme størrelse. Tror ikke det er noe byttering her, men skal sjekke, god ide!
Kanskje bare vært uheldig, ja. Følger med videre om det dukker opp noe av interesse.
Det kan jeg godt tenke meg. Har handla litt babyklær og utstyr på andre forum tidligere, har aldri vært noen problemer. Det eneste bom-et var at jeg sa ja til en eske arveklær mot porto(selvsagt betaler man porto i slike tilfeller) uten å forhøre meg nærmere først; det var dessverre mest nesten utslitt og mye flekker. Men det var min egen feil som ikke forspurte meg skikkelig først om tilstand.
Hun bruker litt variert, kommer an på hvordan de er i størrelsen. Ser man bare på lengden hennes er det nok 68 som er mest riktig. 7mnd i morgen, og på 5,5mnd ktr var hun 65cm og 6675g. Så det er 68/74 jeg er på utkikk etter.
|
|
|
#18 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Jeg handler (og selger) kun brukt her inne. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?Har brukt finn.no endel, og har ikke hatt slike problemer du har hatt .Det var dumt. |
|
|
|
![]() |
|
|