Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken ville dere valgt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-11, 14:40   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Hvilken ville dere valgt?

Synes det er vanskelig å se hvilken som er mest praktisk. litt dumt at den ene her har flat hel, mens den andre ser jeg for meg kan være for høy og stiv?

De med hel er jo definitivt de kuleste da
Men hadde tenkt at de skulle brukes til mer enn "pyntesko". De med flat hel er jo mer en vanlig gummstøvel som kan brukes i barnehagen.

Gammel 12-03-11, 14:48   #2
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken ville dere valgt?

Den nederste, den andre har ikke skikkelig mønster under sålen og vil bli kjempeglatt å gå med.

De har jo ikke store helen, de fleste "skikkelige" støvler har vel en slik.

Strikken til dress/regnklær vil også sitte.

Gammel 12-03-11, 14:49   #3
Curly

Standard

Ja enig egentlig. har den nederste typen selv da og det er jo ikke akkurat støvler til lek.

Gammel 12-03-11, 14:52   #4
Hulda

Hulda sin avatar

Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men de har jo ingen hel å snakke om? Den er sikkert større på voksenvarianten?

Gammel 12-03-11, 14:59   #5
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Men de har jo ingen hel å snakke om? Den er sikkert større på voksenvarianten?

Det er ikke på grun av helen Selve støvelen er stiv og høy i leggen. Mulig barnevarianten ikke er det da. Har ikke sett den IRL.

Gammel 12-03-11, 15:02   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde sansynligvis kjøpt de nederste til penbruk og et par til 99,- på XXL til barnehage.

Gammel 12-03-11, 15:05   #7
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg hadde sansynligvis kjøpt de nederste til penbruk og et par til 99,- på XXL til barnehage.

Ja er nok like greit det egentlig

Gammel 12-03-11, 15:40   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Gummistøvler til pent altså?

Ville vel gått for et rimeligere alternativ til bhg bruk ja.

Gammel 12-03-11, 15:53   #9
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er dumt med så flate støvler som den øverste i barnehagen, for barnet blir gående og tråkke på strikken i regnbuksen, dermed ryker den for et godt ord.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 15:55   #10
Hulda

Hulda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er dumt med så flate støvler som den øverste i barnehagen, for barnet blir gående og tråkke på strikken i regnbuksen, dermed ryker den for et godt ord.

Pluss at buksen sklir opp og barnet blir våt på buksen og bena.

Gammel 12-03-11, 16:11   #11
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg hadde nok ikke kjøpt gummistøvler for å bruke til pent...

De nederste var finest og jeg synes ikke det var spesielt mye hel på den.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 17:00   #12
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Jeg hadde nok ikke kjøpt gummistøvler for å bruke til pent...

De nederste var finest og jeg synes ikke det var spesielt mye hel på den.

Nei det får så være at du ikke ønsker det, men HI sier jo at hun ønsker å bruke de til "pyntesko" så da svarte jeg henne ut fra det

Gammel 12-03-11, 17:19   #13
Curly

Standard

Jeg bruker mine hunter støvler både til kjole og bukse, synes de er råstilige

Ikke spes. dyre heller. De flate koster 190,- og de andre 260,-.

Gammel 12-03-11, 17:23   #14
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De nederste var definitivt finest. Finnes de i noen nettbutikk ? Kunne tenkt meg lignende i rødt til lillesøster, men da til skolebruk....

Som de andre sier over her, er det veldig upraktisk med helt flat hæl, og ikke er det noe godt å gå med heller...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 19:02   #15
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

De nederste var definitivt finest. Finnes de i noen nettbutikk ? Kunne tenkt meg lignende i rødt til lillesøster, men da til skolebruk....

Som de andre sier over her, er det veldig upraktisk med helt flat hæl, og ikke er det noe godt å gå med heller...

www.ebay.co.uk

Gammel 12-03-11, 19:07   #16
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde kjøpt de med hel og brukt de i bhg.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 19:12   #17
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Støvler til penbruk og et par billige sko som barnet går i hver dag i flere timer? Jøss, pussig måte å tenke på. Jeg fatter ikke hvordan det skal gå an å slite ut et par Hunter for et barn? De kan fint brukes hver dag og er jo gode støvler for foten i tillegg (smale føtter) Jeg ville definitivt valgt de nederste og brukt de til hverdags og pynt.

Gammel 12-03-11, 19:25   #18
Curly

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Støvler til penbruk og et par billige sko som barnet går i hver dag i flere timer? Jøss, pussig måte å tenke på. Jeg fatter ikke hvordan det skal gå an å slite ut et par Hunter for et barn? De kan fint brukes hver dag og er jo gode støvler for foten i tillegg (smale føtter) Jeg ville definitivt valgt de nederste og brukt de til hverdags og pynt.

Ja ikke vet jeg hvordan de er å gå med, litt derfor jeg spør her. Er det som mine så er de ikke gode å leke i, men det kan jo være at de til barn er bedre da.
Billigsko til hverdagsbruk er vel ikke noe jeg vurderer. Kjøper sko som er gode å bruke
Men støvler til penbruk er vel ikke så unaturlig? Ilse Jacobsen, Hunter osv er jo kjempemoderne nå til dags, selv om det ikke er ruskevær

Gammel 12-03-11, 19:28   #19
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hunter passer vel bra for de med smal fot i min erfaring. Vesla har veldig smal fot så de sitter perfekt og og gir faktisk litt støtte også. Jeg derimot kan ikke bruke Hunter med mine paddeføtter

Gammel 12-03-11, 19:48   #20
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

www.ebay.co.uk

Takk, skal sjekke ut .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.