|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Snuppa er tretten måneder, og har begynt i barnehage. Har bare sendt med stonzene hennes jeg. Men i dag fikk vi spm om vi kunne ha med sko til henne siden hun nå står en del, og det er litt stødigere.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Ville sendt med henne superfit skoene. Men det er egentlig tull at hun ikke kan bruke stonz. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Jeg hadde kjøpt noe sånt: |
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Den type Sjuggerpløm viser er sikkert lurt. Lettere enn vintersko, vanntette, kan brukes som joggesko også før det blir skikkelig varmt.
|
|
|
#5 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Halvhøye er sikkert lurt ja.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?De hadde det i hvert fall i en av skobutikkene vi pleide å handle i i Molde, men når jeg tenker meg om, så har jeg ikke sett det på sentrene her |
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Obs har Prigimi her. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?
Obs her har også Primigi.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Jeg tror dog jeg ville valgt sko med knyting, til en så liten fot. |
|
|
|
#10 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Vi har hatt Primigi-skoen over i vinter med ullsokk. De er lette og passelige for høst og vinter. Kommer til å bruke den til det blir varmt. Kjøpte de på Obs.
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Til Junior sendte vi med sånne vanntette fotposer, da han begynte i barnehage i mars, 13 mnd gammel. Kunne ikke gå, bare stå og krabbe. Funet fint til han lærte seg å gå - og da var snøen smeltet og vi kunne kjøpe skikkelige utesko for bart føre.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Viking har halvhøye gore tex joggesko. Minn frøken begynte i bhg i midten av april og brukte da vanlige lave skinnsko, men det var bart ute da og ikke så vått. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Sjekk ut Skodilla?
|
|
|
#14 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?De har vært veldig mye ute i dag. Både før lunsj og etter fruktmåltid, og de blir nok bare mer og mer ute tenker jeg.
|
|
|
#16 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Man kan vel få kjøpt goretex for en billig penge nå på slutten av sesongen ?
Kos fra livit med to skjønninger - Gutt 2000 Jente 2003 Sist redigert av livit : 15-03-11 kl 09:28. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?De superfit-skoene så fine ut de ja Mjau |
|
|
|
#18 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?Vi hadde et par slike Superfit. Veldig fornøyd, varme, vanntette, godt grep og svært lette. Kjøpes hos Brandos.no. Har virkelig Coop OBS Primigi?. Et par røde joggesko fra Primigi er de beste eldste jenta har hatt, og jeg har mast på nærbutikken om å ta de inn igjen, men det tar jo evigheter.
|
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Hvilke barnehagesko trenger jeg til snuppa nå?De har veldig mange par i str 20 og 21 på salg rundtomkring nå. Mange fine. Og de superfitskoa der så ut som veldig bra førstegangssko. Jeg skal også ut og kjøpe halvhøye goretexsko til plutten idag, det ser litt voldsomt ut å gå rundt i kamiksko akkurat nå.
|
![]() |
|
|