Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gullungene - TVN nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 21:36   #21
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gullungene - TVN nå

Nei, det er seriøst. Det er bygd på et engelsk konsept og familiene er (desverre) helt ekte. Men det er klart - de smører vel på.

Like ekte som Paradise Hotell-deltakerne. Jeg synes Paris Hilton-wanna-been var fryktelig søt, da-

Gammel 17-03-11, 21:37   #22
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror absolutt det finnes mange fler enn de på tv'n som har sånn mentalitet. Desverre... Tror det er et resultat av barna skulle ha full frihet og grenser var fyfy. Også at foreldrene er dumsnille.

De har jo laget samme type program i england (?), og de har vært, om mulig, verre!!

Gammel 17-03-11, 21:38   #23
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det var helt utrolig! Til og med min 10-åring kan sette på en vaskemaskin, 8-åringen er flinkere til å vaske do enn det der. Både barn og foreldre burde skamme seg. Jeg skjønner ikke at det går ann!

Gammel 17-03-11, 21:39   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så ikke på det, men har sett reklamen og kan aldri tenke meg annet enn at det er klippet og regissert etter alle kunstens regler. Er i grunnen mer forundret over at voksne, oppgående mennesker lar seg provosere av dette tullet enn at det finnes bortskjemte unger der ute.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 21:41   #25
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Naturlig var ikke det første ordet som slo meg, nei. Det er ikke godt å si hvor troverdig dette egentlig er, synes jeg.

He,he jeg kjenner en av foreldrene og et av barna, og vedkommende ble fremstilt helt naturlig iallefall.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 21:42   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det var helt utrolig! Til og med min 10-åring kan sette på en vaskemaskin, 8-åringen er flinkere til å vaske do enn det der. Både barn og foreldre burde skamme seg. Jeg skjønner ikke at det går ann!

Jeg synes ikke det er så rart, egentlig. Jeg har en mamma som har styrt Familien A/S med jernhånd. Huset var hennes domene. Jeg slapp aldri til på kjøkkenet og kunne knapt skjære brød da jeg flyttet hjemmefra. Jeg hadde heller aldri satt på en vaskemaskin da jeg flyttet ut. Men jeg var ikke bortskjemt med penger og ting. Men husarbeid - jeg har aldri måttet løfte en finger hjemme. Ikke fordi jeg ikke ville, men jeg fikk faktisk ikke lov. Men himmel - det ble da folk av meg også.

Gammel 17-03-11, 21:43   #27
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne heller ikke sette på en vaskemaskin da jeg bodde hjemme, men jeg kunne mye annet i huset. Akkurat sånt forundrer meg ikke veldig, jeg tenker mer på den generelle innstillingen jeg da.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 21:51   #28
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg orket ikke å se hele, jeg. De ble for ufordragelige for meg, gitt.

Gammel 17-03-11, 21:53   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Tror det er et resultat av barna skulle ha full frihet og grenser var fyfy. Også at foreldrene er dumsnille.

Jeg er vokst opp med full frihet og få grenser. MEN; med et sunt sett med verdier. Derfor kunne jeg hjelpe til både økonomisk og huslig da jeg bodde hjemme.

OK da; jeg vasket kanskje aldri gulvene, men jeg hater å vaske. Mamma likte ikke å lage mat, så det tok jeg meg av mens hun vasket. Det var i hvert fall en arbeidsfordeling.

Gammel 17-03-11, 22:10   #30
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare hørt reklamen for programmet "Barna er bortskjemte og nå har foreldrene fått nok."

Lurer på hvem som gjorde barna bortskjemte?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 22:33   #31
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Skolen og besteforeldrene deres helt sikkert.

Gammel 17-03-11, 22:53   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vasket lite hus hjemme. Men jeg bygde om sikringsskapet, teller det?

Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 22:57   #33
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg vasket hus hver helg. Men jeg kan det fortsatt ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 22:58   #34
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vasker jo ikke hus nå heller jeg. Det kommer jo en dame og vasker. Kanskje jeg er litt gullunge i voksen alder?

Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 09:23   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes ikke det er så rart, egentlig. Jeg har en mamma som har styrt Familien A/S med jernhånd. Huset var hennes domene. Jeg slapp aldri til på kjøkkenet og kunne knapt skjære brød da jeg flyttet hjemmefra. Jeg hadde heller aldri satt på en vaskemaskin da jeg flyttet ut. Men jeg var ikke bortskjemt med penger og ting. Men husarbeid - jeg har aldri måttet løfte en finger hjemme. Ikke fordi jeg ikke ville, men jeg fikk faktisk ikke lov. Men himmel - det ble da folk av meg også.

Verken syvåringen eller treåringen (forståelig nok) kan sette på en vaskemaskin, men målet mitt er i hvert fall at de ikke skal flytte hjemmefra uten å kunne slike basic ting som det. Matlaging også, i hvert fall grunnleggende ting. Det blir jo selvsagt folk av de fleste uansett oppvekst (til og med av meg, til tross for Oppveksten fra Helvete), men det bør vel i hvert fall være et MÅL å sende ungene ut av redet med kunnskaper som gjør at de kan ta vare på seg selv og en bolig.

Programmet har jeg ikke sett, så det kan jeg ikke uttale meg så mye om. Men jeg leste en artikkel i VG i går, der disse ungdommene skrøt av at de var VERRE i virkeligheten enn i programmet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.