|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
både her og der
|
Sv: Har du et talent?Jeg har ingen spesielle talenter, men jeg hadde talent for å løpe fort på 6o-meteren. Var med på noen stevner, men hadde ikke konkurranseinstinkt, så jeg var ikke med særlig lenge. Men rekorden min på 60 meter i min årsklasse fikk stå i fred i noen år, så jeg hadde vel et slags talent der. Jeg kunne også gå flere meter på hendene. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
kamerat
|
Sv: Har du et talent?Jeg har veldig godt språkøre. Og godt gehør.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
|
Sv: Har du et talent?Jeg har sunget i kor i mange år og har fått skryt for stemmen min, men det er mange år siden nå. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du et talent?Jeg har flere ganger fått høre at jeg burde blitt kunstner av noe slag, i allefall funnet meg en yrke hvor jeg laget ting.
|
|
|
#26 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Har du et talent?Rent bortsett fra at jeg er ufattelig god til å varme sofaen vår så har jeg nok ingen talenter som jeg kommer på.
|
|
|
#27 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?Jeg var et turntalent, noe jeg går å innbiller meg at jeg egentlig fortsatt er.
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du et talent?Jeg har et manglende talent til å gripe tak i talentene mine og utvikle dem jeg!
|
|
|
#29 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Har du et talent?Jeg var en gang en flink rytter. I følge treneren så kunne jeg visst nå helt opp til NM, men det ble dessverre for dyrt å drive med.
|
|
|
#30 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du et talent?Jeg har godt språkøre.
|
|
|
|
#31 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Har du et talent?Jeg er musikalsk, og ble født med absolutt gehør. Nektet å spille på barne-instrumentene jeg fikk av mamma og pappa, fordi de var "falske". |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?Jeg var god til å danse, men det er lenge siden jeg sluttet med det nå. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Har du et talent?
Jeg fikk allerede i 3. klassen, da vi hadde vurderingsbok: Amo er ei flink og pliktoppfyllande jente, med litt vanskar i song!
|
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Har du et talent?Tja, jeg har/ har hatt talent for dans, musikk og tegning. |
|
|
|
#36 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?
Ikke glem strikkingen da - det er du en racer på!
|
|
|
#37 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Har du et talent?To ting har jeg VÆRT god i. Men jeg er giddalaus så er ikke så innmari god lenger. Sist redigert av Pastill : 04-03-07 kl 01:28. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har du et talent?Jeg synger - og ifølge de som har hørt meg, er det ikke så ille heller. |
|
|
|
![]() |
|
|