|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Inter - Frp gjorde seg sårbare for latterliggjøring av overgripere i partiet sitt i særlig Søviknessaken - men også i flere av de påfølgende sakene. Dette var altså valg toppledelsen i frp tok i forhold til hvordan overgrep i partiet skulle håndteres. |
|
|
|
#22 |
|
Metallica!!
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Jeg kjenner veldig godt til hvordan ting ble håndtert, takk. Jeg var i partiet da. Og jeg er ikke interessert i å diskutere de sakene som har vært.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Det er da virkelig ingen tvil om at det er partiledelsen det harselleres med i denne tråden? Mannen denne gangen er vel knapt nevnt annet enn som anledning til å herje med frp? |
|
|
|
#24 |
|
Metallica!!
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?
Du lenker direkte til innlegget der han henges ut med navn og bilde, og impliserer at han er skyldig som bare pokker kun fordi han tilhører FRP.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Det er jo ikke så mange ganger topplederen i SV har sittet gråtende på tv for at overgripere skal få forståelse da. Dermed får man le av de på det de har. |
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Endret link til et anonymt sted. |
|
|
|
#27 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Jeg er overhode ingen FrP-sympatisør, men er veldig med Inter her kjenner jeg. Synes FP bør holde seg for god til å leke Se&Hør, selv når det er FrPere involvert.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Det er et poeng med navnet - dermed endret jeg link. Jeg tenkte igrunnen ikke på det. :tilstår: |
|
|
|
#29 |
|
Metallica!!
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Og ja jeg er helt enig i at måten de sakene ble håndtert på var helt hårreisende. Det sa jeg da tidligere. Men det har da ingenting med dette å gjøre? Og jeg har ingen problemer med en generell drit ut FRP tråd, eller heng ut ledelsens måte å håndtere saker på. Det er en grunn til at jeg ikke er medlem av partiet lengre, for å si det slik. (Eller egentlig flere da, men det er ikke det som diskuteres her)
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Dersom en partiledelse har håndtert noe virkelig helt elendig og ikke ser ut til å hverken plages av dette eller se for seg bedre løsninger fremover så er det da all grunn til å reagere videre? Altså på partiet mener jeg? |
|
|
|
#32 |
|
Metallica!!
|
Selvfølgelig!
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Da er vi enige. |
|
|
|
#34 |
|
Metallica!!
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Jepp, og det er jeg helt enig i.
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Kan en eller annen sende en pakke Kleenex til Siv?Men en annen ting - hva i alle dager driver du med midt på natta? Burde ikke du og Eggulf sove sengen? :bekymret: |
|
|
|
#36 |
|
Metallica!!
|
Jo, men jeg er kvalm.
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
|
|