|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Jeg og mannen skal ha filmkveld i morgen, og jeg trenger tips til hvilke filmer vi kan se. På DVD, gjerne noe ganske nytt. Mannen er sær og dette liker han ikke: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Originala
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Det står at denne er triller, men når jeg tåler denne, vil antakeligvis mannen din også gjøre det (jeg synes til og med Harry Potter er skummelt ...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Liker han Science Ficiton?
![]() |
#4 |
Har diplom
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Takk for tips. Han liker Science Fiction, ja. Mot Veggen har vi ikke sett, men usikker på om han vil se film med tekst (jeg sa han var sær, ja?). De andre har vi sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Min favoritt: Evig solskinn i et plettfritt sinn
![]() |
#6 |
Har diplom
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Takk for tips! 12 monkeys har vi sett, men ikke Evig solskinn i et plettfritt sinn. Den skal jeg sjekke ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Inception tenkte jeg også på.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?A serious man hadde jeg og min kjære veldig sansen for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Inception har vi sett, men ikke A serious man. Skal sjekkes ut! Tusen takk for tips |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Jeg sovnet (!) under Inception, men min kjære mente at den var bra. Og den med Tom Waits som jeg ikke husker hva heter. Dr. Parnassus something, Imaginarium something? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
wizzzard
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?The Imaginarium of Dr Parnassus!
![]() |
#14 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Jeg registrerer at vi også skal se "A serious man". Takk for påminnelse, Maverick. Hvordan kan den ha unngått oss, vi som har sett "alt" av Coen-brødrene?
![]() |
#15 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Og Parnassus-filmen. Nok en film som har unnsluppet radaren min. Jeg er veldig glad i Tom Waits, og det skader ikke akkurat at Depp er med.
![]() |
#18 |
Har diplom
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?Parnassus og Michael Clayton er notert. Forhåpentligvis kommer noen av disse gjennom nåløyet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til film på DVD som kan sees med sær mann?
Stemmer i for Black Sheep. Tror vi må se den igjen til helga. Fantastisk film! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|