|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Litt for utrolige historier?Noen ganger begynner man virkelig å lure på om man skal tro det man leser... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt for utrolig historier?Oj.......Det var ganske så spesielt, ja.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt for utrolig historier?Hver sine lyster.
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Litt for utrolig historier?Det der er jo bare bunnen av bunnen. Syyykt!
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Litt for utrolig historier?Men enkelte folk har jo vanvittig syke fetisjer, saa det skulle soeren flette meg ikke forundre om det faktisk er sant ...
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Litt for utrolig historier?Av alle snåle ting folk tenner på, så tok denne kaka...
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Sv: Litt for utrolig historier?Jeg aner ikke hvordan engelske fjøs ser ut, men det der hadde ikke vært mulig i norske fjøs? Det er jo den store skrekken å havne i fraukjelleren, ettersom man kan drukne. Det er liksom ikke 1 cm lag. (Og rulle rundt i møkk på marken? Hvor nær står egentlig de kyrene?) Samme med å være i møkkasprederen, i Norge er det en maskin som jeg ikke ser helt for meg hvordan man skal komme opp i.
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Litt for utrolige historier?Han må i hvertfall, ut i fra hvordan him forklarer om fraukjeller'n, ha vært sykt kjapt ute, altså før man har rukket å rydde i fjøset for dagen.
|
![]() |
|
|