![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Har du C1-førerkort... som går ut i år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du C1-førerkortJa, og jeg tenkte jeg ikke skulle fornye det. Kanskje jeg bare skal gjøre der likevell, man vet jo aldri hva fremtiden bringer.
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du C1-førerkortMitt går ut i slutten av mai og jeg skal fornye det, ja. Har brukt det flere ganger, faktisk!
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har du C1-førerkortJa, men det går ut til høsten, så da må jeg fornye sertifikatet. Mannen har ikke c1, så det er veldig greit at en av oss kan kjøre liten lastebil ved behov.
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du C1-førerkortJeg har brukt det ved et par flyttinger, da det viste seg at jeg var den eneste i husstanden som hadde C1 og kunne leie en liten lastebil (ikke vanskeligere å kjøre enn en lang Hi-Ace). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du C1-førerkortSjekket førerkortet mitt nå, og mitt C1 gikk ut i desember 2010... er det for sent da?
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du C1-førerkortEller har en kompis med en litt heftig og tung amerikansk bil, da er det også kjekt med C1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du C1-førerkortNei, siste frist er ett år etter utløpsdato, så du har frem til desember 2011 å gjøre på. Men - du har ikke lov å kjøre bil som krever C1 i mellomtiden fra førerkortet går ut og til du får nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Langøret
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du C1-førerkortMitt C1 gikk ut på 90-tallet engang,sikkert litt sent å fornye det nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bare sær
![]() Sv: Har du C1-førerkortDet hadde jeg ikke fått meg meg - takk! Mitt går ut 9.april ser jeg.
![]() |
#12 |
Bare sær
![]() Sv: Har du C1-førerkort
Det er biler som er lastebil uten at du tenker på dem som det. Da jeg fornyet mitt, hadde jeg akkurat hatt en kollega som kjøpte Drømmebilen sin, en Chevrolet Suburban. Det var en strek i regningen da de fant ut at kona hans ikke hadde lov til å kjøre den.
![]() |
#13 |
Langøret
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg fullstendig klar over,og det er derfor jeg holder meg til "vanlig" personbil når jeg kjører. Det skal sies at jeg ikke har bil for tiden,men jeg har jo kjørt endel forskjellige biler,og alltid sjekket at jeg faktisk kunne kjøre de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og synstest fra optiker. 5 timer i kø for å få det fornyet, og så måtte jeg til optiker fordi legeattest med synstest ikke var godt nok.
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har du C1-førerkortJeg har ikke det i førerkortet mitt fordi jeg aldri somlet meg til å få det gjort når det ble innført, men når jeg flyttet i fjor vår, så leide jeg en sånn der bil som rommet 14 kubikk eller noe sånt, og den kunne tilogmed jeg kjøre med vanlig klasse b.
![]() |
#18 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Har du C1-førerkortTakk for påminnelsen! I had no idea!
![]() |
|
|