Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den perfekte sports-bh?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-11, 22:30   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den perfekte sports-bh?

Jeg trener så mye nå, at jeg burde ha litt flere sports-bh'er. Men det er en vanskelig ting å kjøpe, jeg har ikke funnet den perfekte. Føler meg som regel veldig most og skviset i prøverommet. Jeg har moderat bh-størrelse (75C), så jeg er ikke avhengig av ekstremt mye holdinn-effekt. Forslag?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:33   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte sports-bh?

Jeg foretrekker uten tvil Shock Absorber, men det er fremst for at de holder inn så godt og ellers sitter godt. At den ene kneppingen sitter høyt på ryggen gjør også at den blir veldig stødig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:37   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shock Absorber heter den ene jeg har, som jeg fortsatt kan lese merket på. Men det er nok en annen modell, for det er ingen knepping på ryggen - man tar den over hodet, og så er det en hekte på hver side som man strammer den med.

Men noe som ikke skal over hodet hadde egentlig vært greit. Vet du hva modellen du har heter?

Gammel 31-03-11, 22:47   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Max Sports Bra STYLE B4490 i forskjellige farger:

Gammel 31-03-11, 22:48   #5
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den har jeg også, og den beste treningsbh ever.

Gammel 31-03-11, 22:49   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker champion-bh'en min best. Jeg er 75d i vanlige bher, men tror jeg har 75b i denne.

Gammel 31-03-11, 22:49   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Takk Pelen, den så fin ut. Må du ta den over hodet eller lukkes den bak? (det er sånt man blir litt opptatt av med vond skulder ...)

Og vil du si den er normal i størrelsen? Tenkte å sjekke eBay.

Gammel 31-03-11, 22:51   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Takk Pelen, den så fin ut. Må du ta den over hodet eller lukkes den bak? (det er sånt man blir litt opptatt av med vond skulder ...)

Den lukkes med to hemper bak. Den øverste sitter ganske høyt så den gir god støtte. Den ser stort sett ut som den til høyre bak, bare at det er hemper på den øverste også. Er hemper riktig ord? Slike som vanlige BHer har.

Noen som vet om den selges i Norge? Jeg klart å få riktig størrelse ganske greit første gangen, men trengte større cup, mener jeg å huske. Kan du lese ut hvilken størrelse den du har har?

Gammel 31-03-11, 23:01   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg foretrekker uten tvil Shock Absorber, men det er fremst for at de holder inn så godt og ellers sitter godt. At den ene kneppingen sitter høyt på ryggen gjør også at den blir veldig stødig.

Denne vant vel testen i det nye treningsbladet "Fit".

Eg har av alle ting Pierre Robert. Den funkar i grunn heilt fint, men for meg med F-cup gir den litt lite støtte. Dette er varianten som selgast på matbutikkar.

Gammel 01-04-11, 14:06   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Takk for svar, jeg har bestilt den Pelen la ut bilde av og håper jeg har klart å treffe riktig størrelse.

Gammel 01-04-11, 14:15   #11
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Det får vi håpe, hvis den ikke blir bra og du ikke returnerer så får du den sikkert solgt den her.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.