|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Deltidsmamma
|
![]() Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Jeg har kommet opp i en diskusjon fordi jeg var ute og drakk øl i går, betalte 64 kroner for en halvliter, trodde det var ganske dyrt? Sist redigert av bønna : 03-04-11 kl 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?synes det var dyrt, men nå har ikke jeg vært ute og drukket i Norge på sikkert 6 år |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Her tror jeg det koster 65 for 0,4L. Syns det er dyrt.
![]() |
![]() |
#6 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Det er vel det samme som det koster her i byen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Er ikke det ganske normal pris da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Er det ikke det det koster for en øl?
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Det er mulig det er det en øl koster nå, men spør du meg er det ran på høylys dag, og jeg innser det er en grunn til at vi ikke gikk supermye ute da vi bodde i Norge.
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Det er ganske vanlig pris i Bergen, tror jeg, selv om jeg også tenker at det er dyrt. Mest fordi det kostet ca. 40 den gangen jeg pleide å være ofte ute på byen. Mener jeg betalte rundt 80,- for 0,4 en gang, men jeg husker ikke hvor det var. Anyway, jeg er så sjelden ute på byen for tiden at jeg har råd til det om det så koster 100 kr halvliteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?hihi, jeg husker i hine hårde dager, da debatten gikk høyt om hvilket utested vi skulle gå på basert på ølpriser. Et dårlig utested hvor ølen kostet 23 kr, et brukbart sted hvor det kostet 28 eller et kult sted hvor det kostet 34. Og ofte endte vi på det dårlige pga prisen.
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Ikke så dyrt for en 0,5. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Jeg tror det er en helt vanlig pris. Det betyr ikke at det ikke er dyrt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Litt av grunnen til at jeg trodde det var dyrt var at det var inne på folketeatret, på forestilling der. Hm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Jeg synes det er dyrt, men tror det er nokså standard pris. Drikker ikke øl, hverken ute eller hjemme, så jeg følger ikke med på ølprisene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Tja, i går var jeg ute og for et glass 0,4 betalte jeg kr. 58 (spisested i Munkedamsveien) et sted, kr. 72 (Aker Brygge) et annet og kr. 66 det tredje (pub i nærheten av rådhuser). Begge steder hadde de Hansa øl uten at det har noen betydning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Sist jeg var ute betalte jeg 75 kr for en dvask halvliter. I Oslo spektrum. Det syntes jeg var dyrt. 50 kostet det da jeg var student, men det er jo over 10 år siden.
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Er 64 kroner for halvliteren dyrt?Tror ikke det er så ille dyrt nei.
![]() |
|
|