|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor mange par sko har du?? | |||
| 1-5 |
|
9 | 7,56% |
| 6-10 |
|
19 | 15,97% |
| 11-15 |
|
21 | 17,65% |
| 16-20 |
|
14 | 11,76% |
| 21-25 |
|
18 | 15,13% |
| 26-30 |
|
9 | 7,56% |
| 31-35 |
|
5 | 4,20% |
| Flere enn 36 |
|
18 | 15,13% |
| Mer enn det dobbelte av 36 |
|
5 | 4,20% |
| Dustepåll |
|
1 | 0,84% |
| Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg aner egentlig ikke, men over 20 par er det sikkert.
|
|
|
#23 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko har du?Stemte 21-25, men hvis man regner treningssko og støvler tror jeg nok det er mer. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg tippet 26-30, men det kan være totalt på villspor.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 16-06-12 kl 19:05. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg stemte 26-30, men er slett ikke sikker. Teller jeg med skisko og fjellstøvler og ridestøvler og sånn kan det hende jeg går over.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg stemte 16-20, men det er godt mulig jeg har flere som jeg ikke kommer på nå.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko har du?Hunter
|
|
|
|
#29 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvor mange par sko har du?11-15 svarte jeg, men da teller jeg bare de som faktisk er i bruk til de forskjellige årstider. Jeg kjenner at jeg ikke vil grave frem alle for å finne ut hvor mange par det egentlig er.
|
|
|
#30 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko har du?Rundt 25 par vil jeg tro.
|
|
|
|
#31 |
|
intro
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Skal vi se. Jeg teller 8 par bare her på kontoret.
|
|
|
|
#32 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg har alltid ment at jeg ikke hadde mange par sko, men når jeg teller over har jeg faktisk mer enn 20. Overraskende!
|
|
|
#33 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvor mange par sko har du?
Som Oscar Wilde så treffende har sagt det: Illusion is the first of all pleasures.
|
|
|
#34 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor mange par sko har du?1 par Skisko
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17 Join the nerds, we have pi Sist redigert av Miromurr : 05-04-11 kl 14:00. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg har ett par goretex-sko som brukes daglig høst, vinter og vår (+på tur om sommeren, samt når det er vått/kaldt om sommeren). Dette er eneste paret som står fremme i gangen. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Skal vi se
|
|
|
|
#37 |
|
tankefull
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg har ikke talt over, men når jeg tenker etter så tror jeg nok det er mer enn 36 hvis jeg tar med absolutt alt, fra pensko til fjøsstøvler. Mye mer enn 36 tror jeg ikke det er uansett. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Mer enn 36 i allefall. Ifarten kommer jeg på følgende:
|
|
|
#39 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko har du?Er Iron Fist disse Tallulah? De er i såfall bare så kule. Jeg kjøpte slike i Camden i fjor, og gleder meg til å bruke de igjen.
|
|
|
#40 |
|
nygift
|
Sv: Hvor mange par sko har du?Jeg har MANGE sko,over det dobbelte av 36
|
|
![]() |
|