|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Weeeee
|
Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Våren er her og det er på tide at tøtto får seg en sparkesykkel.
|
|
|
#2 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Hvis den har to hjul foran slipper hun at foten kræsjer i bakhjul når hun sparker. Vi har vært veldig fornøyd med micro sin trehjuling.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?2 hjul bak er i alle fall helt tragisk. Ungene sparker bare borti hjulene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Weeeee
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Hmm, det var jo et poeng jeg ikke en gang har tenkt på!
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Bare hold deg unna Disney-typen. De er kun 'fine' - den første vi kjøpte, var det knapt så hjulene rullet, så det var ikke noe gøy å bruke den.
|
|
|
#7 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Den som Pingis viser til er veldig fin å svinge med. Og den har gode hjul. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?
Denne har yngste hatt siden han var fire år og bruker den fortsatt( 6,5år) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Disney er ikke optimalt nei. Vi har hatt en, men den har vaert stor og uhaandterlig, og klossete. Ungene sparker i hjulene bak og i det hele tatt. Jeg ville mye heller ha kjoept en med to hjul foran; det skal vi selv gjoere naar minste faar sparkesykkel litt naermere sommeren.
|
|
|
#11 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?vi har hatt disneytype med to hjul bak uten egentlig å se noen problemer med det. Hun har ikke sparket i hjulene. De med to hjul foran er veldig stabile da, så ungene lærer seg å kjøre styggfort mye raskere. Er usikker på om det er en god ting, egentlig. Her er uansett trehjulet sparkesykkel helt "ut", hun ønsker seg bare tohjuling.
|
|
|
#13 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Den Pingis viser er veldig bra.
|
|
|
#14 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vurderte sterkt å kjøpe denne i går. Vi har en sparkesykkel med 2 hjul bak, og det er litt krøkkete. Men jeg syntes styret så fryktelig smalt ut på denne, så jeg lot være å kjøpe den. Det var kanskje dumt av meg?
|
|
|
#15 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Vi har begge deler og den med to hjule foran fungerer suverent bedre enn den med to hjul bak.
|
|
|
#17 |
|
Kald på føttene
|
Hvis du skal ha en trehjulssparkesykkel ville jeg definitivt gått for micro sin. Veldig god, og synes ikke at styret er spesielt smalt.
|
|
|
#18 |
|
Trøtt
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Micro sin er den aller beste. Gode hjul, stødig og robust. VI har en "disney" aktig billigutgave, den støver ned. Etter at vi fikk MIcro-sparkesykkel har Mini mye større glede av sparkesykkelen og bruker den hele tiden.
|
|
|
#19 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Micro sin har fraktet eieren milevis. Den begynner å bli litt liten til 5,5-åringen nå, men jeg tror nok den holder ut sesongen. 3-åringen har brukt sin siden før han var to. De er utrolig gode! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Klarer de på 4 å bremse med den som micro har? Presser man skjermen ned over bakhjulet? Hva heter den, koster den og hvem selger den? Mange spørsmål, ja.
|
|
![]() |
|
|