|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I farta!!
|
Hvordan er Mette Møller i størrelse?Kikker på kjoler på Mette Møller og falt veldig for noen av de. Skal i bryllup i august så trenger en kjole å ha på etter bunad. Var mange fine der. Men hvordan er de i størrelsen. Falt for flere. Liker den i midten best men skal jeg tenke på bruk senere er nok de to andre bedre.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?Den midterste i rød/hvit synes jeg er så super! Jeg har ikke noe fra mette møller, men jeg vet iallefall at det noen ganger står om størrelsen er liten.
|
|
|
#3 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?Ja likte den i rød og hvit og. Skulle gjerne prøvd den. Men med en så dyr kjole skulle jeg gjerne hatt en jeg kunne brukt litt etterpå.
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?Skulle gjerne hatt Mette Møller butikken i rekkevidde. Skal til Oslo i juni antagelig men disse kjolene flyr vel ut før den tid.
|
|
|
#5 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?Jeg har den øverste liggende på mitt spisebord for øyeblikket. Det blir retur for meg. Ikke pga størrelsen, men pga fargen. Jeg trodde den var hvitere enn den er. Bilde lyver litt når det gjelder fargen og det til min store skuffelse. Den er noe knapp i størrelsen. Jeg er mellom to størrelser for tiden og valgte å gå opp i denne. Det var et korrekt valg.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?Nå ser jeg at når du har frem kjolen og velger "måletabell" eller hva den heter helt øverst til høyre, så får du frem målene for deg gitte kjolen som er frem i visningsbildet.
|
|
|
#7 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?
Takk for tips.
|
|
|
#8 |
|
I farta!!
|
Å, det hadde jeg ikke sett. Supert, takk.
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Det er mitt inntrykk også, etter en litt stressa prøverunde i Mette Møller-butikken. Flere av kjolene jeg hadde sett meg ut på nettet var rett og slett ikke fine på meg, dessverre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?De regnes for å være små i størrelsen. Etter min erfaring stemmer det også (bare ikke små nok for meg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?Kjolen satt veldig pent over bysten på meg og jeg er heller ikke spesielt brystfager utover en håndfull og litt til, eller noe sånn...
|
|
|
#14 |
|
I farta!!
|
Lurer veldig på den kjolen men i sort/grå.
|
|
|
#15 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hvordan er Mette Møller i størrelse?Dersom du er på vei ned i vekt, er nok str 42 riktig mtp august. Du får bruke det som motivasjon mtp å komme inn i kjolen.
|
|
|
#16 |
|
I farta!!
|
Ja burde gå det, men litt krise hvis det ikke går liksom.
|
![]() |
|
|