|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Shoppelyst rett før mens?Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppelyst rett før mens?Jeg får lyst til å skille meg rett før mens. Shopping: tja, når du sier det så, er det mulig jeg har det sånn også.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppelyst rett før mens?Nei, dårlig med shoppelyst da, da er magen enda større enn til vanlig. I det hele tatt lite fornøyd med meg selv og omverdenen den uka der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Shoppelyst rett før mens?Jeg får ikke lyst til å handle noe da. Får mye vann i kroppen og oppblåst, vond mage. Får i grunnen mer lyst til å grave meg ned i hagen.
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Shoppelyst rett før mens?
Eller grave ned mannen.
|
|
|
#7 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Shoppelyst rett før mens?Jeg vasker før mens. Hus og bil og meg selv, og til og med barn og mann får skrubbe seg ekstra.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppelyst rett før mens?
Slik var det for min mor også. Det kom frem i en samtale vi hadde for ikke så lenge siden (hun er pensjonert nå, så det er en god stund siden hun var i situasjonen). Hun fikk alltid lyst å rydde og vaske når hun var premenstruell, ble ikke monster, som meg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Shoppelyst rett før mens?jeg får bare lyst på sjokolade jeg, sjokolade i store mengder. Ja også blir jeg sur og grinete.
|
|
![]() |
|
|