Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær til struttemage?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-11, 01:17   #21
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær til struttemage?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jeg liker HM loyal og Lee Marion.

Har to stk. HM Loyal. Den ene er alt for liten. Den andre er litt for liten.

Kjøper ikke Lee før jeg har gått ned i vekt. Basta!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 11:15   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har i hvert fall høyden dere da. Jeg er ikke engang 160 cm. :sutre:

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 12:19   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker skinnyjeans, men de er ofte veldig lav på livet og gir stor "muffintop" på magen.

Har ikke Lee Marion litt damefasong da? Jeg får saggerumpe og for mye vidde i lårene med en gang det er litt damefasong på ting.
Bill.mrk. Guttehofter og rumpe.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 22:15   #24
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jo Lee har nok damefasong. Jeg er timeglass med ekstra på magen så trenger litt damefasong men ikke særlig inn i livet.

Gammel 09-04-11, 22:58   #25
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jo Lee har nok damefasong. Jeg er timeglass med ekstra på magen så trenger litt damefasong men ikke særlig inn i livet.

Sier du det, ja!

Jeg er nok og timeglass med ekstra på magen. Kanskje burde jeg prøve en Lee.
Bare noen kilo ned først.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 23:10   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke alle Lee. Lee Marion.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 23:20   #27
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Mener det var Marion jeg hadde for en tid tilbake, og den var jeg veldig fornøyd med. Jeg er overdimensjonert i magen i forhold til hofter og lår. Passer bukser i livet, er det ofte for stort andre steder.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 23:35   #28
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg MAPP-jeans her om dagen. Modellen het New Palermo eller noe sånt. Den er litt høy på livet, veldig elastisk og smal passform. Satt bra på bollemagen min.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.