Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-11, 00:07   #281
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:08   #282
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Ikke tro du kan slippe en stille smyger på lageret til IKEA, det kan vise seg å være en skikkelig brak-kanon som er på lager og du får en mann som har mest lyst til å dø litt.

Gammel 23-02-11, 00:10   #283
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok en litt flau en i dag da jeg høylytt kunne fortelle at "Takk for tipset, men bilextra har faktisk stengt!" etter å ga fått tips om at jeg kunne gå dit, i enden av bygget. Fortumlet ekspeditør ser på meg mens jeg marsjerer ut. Tenketenke: Den Bilextra lå da ikke på enden av dette bygget? Flytta ja?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:38   #284
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Ikke tro du kan slippe en stille smyger på lageret til IKEA, det kan vise seg å være en skikkelig brak-kanon som er på lager og du får en mann som har mest lyst til å dø litt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 23:37   #285
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke akkurat en MEGA tabbe, men jeg fikk meg en god latter når jeg omsider kom meg forran ett speil idag

Forsov meg, hiver meg opp - inn i dusjen, kaster på meg litt sminke og føner håret.
Rasker ut noen klær fra skapet og iler avgårde til Gardermoen... Møter en kollega som smiler og sier "hei".. Alt vel - svisj igjennom sikkerhetskontrollen - må jo ta av meg jakken og veske.. Reflekterer ikke over det brede smilet til sikkerhetskontrolløren - iler videre for å rekke flyet, men rekker det da *juhu*

Kommer til Kastrup og må innom toaletten - observerer at håret står til alle kanter *type piasavakost*- for rettetang rakk jeg ikke idag - titter nedover min fargerike tunika med masse borderier og sømmer og syntes den var blitt veldig "pjuskete" - og glidelåsen var da merkelig.. Joda - tunikaen var satt på vranga! Åhh for ei herlig "bizznizzdame"!! - HELDIGVIS at jeg gikk innom doen før vi gikk i møte - fikk rettet litt på håret, gnidd av den verste sminken og vrengt tunikaen Så ihvertfall litt mer anstendig ut. *kollegaen min fikk så hatten passet når jeg kom ut! Det må da gå ann og si ifra!!* Han syntes jeg var så "søt" når jeg var stressa!

Gammel 12-04-11, 13:52   #286
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Herlig Fløyel

Jeg presterte i går igjen å ta en annen kundes handlevogn. Sikkert mange andre som har gjort det samme men det var så pinlig at jeg gjorde dette hele to ganger med samme kunde Huff de så rart på meg da jeg for andre gang beklaget det hele.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:09   #287
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Herlig Fløyel

Jeg presterte i går igjen å ta en annen kundes handlevogn. Sikkert mange andre som har gjort det samme men det var så pinlig at jeg gjorde dette hele to ganger med samme kunde Huff de så rart på meg da jeg for andre gang beklaget det hele.

Det har jeg også gjort et par ganger. På julaften kjørte jeg lenge rundt (i Norges største Mega) og la varer i før en mann kom og gjorde meg oppmerksom på ta vogna faktisk var hans. Stappfull av varer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 14:58   #288
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Tok 20 min med sol i går. På solstudio med mange rom med solsenger. Det var så varmt der inne så jeg dro klær og sko på meg, helt i hundre for å komme meg ut å få luft. Samtidig som jeg åpner døren oppdager jeg at jeg har glemt buksen min. Så der står jeg med jakke, truse og sneakers på meg
De to tenåringene som sto og ventet på tur fniste godt av meg.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:10   #289
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

På julaften kjørte jeg lenge rundt (i Norges største Mega) og la varer i før en mann kom og gjorde meg oppmerksom på ta vogna faktisk var hans. Stappfull av varer.

Dette har jeg gjort mer enn en gang
Og så har jeg tatt handlevognen (den tomme) til Anne Lindmo og satt tilbake i handlevognsparkeringen og tatt ut 10`ern

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:14   #290
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I en alder av 12 klarte jeg å gå fra garderoben ut til svømmehallen uten badedrakt.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:48   #291
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlig Fløyel

Gammel 12-04-11, 16:34   #292
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

I en alder av 12 klarte jeg å gå fra garderoben ut til svømmehallen uten badedrakt.

Å trøste dette må da ha satt dype spor

Gammel 12-04-11, 17:44   #293
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fniser enda av den stakkar'n som stod på matbutikken 23. desember, passe svett og med grinete unger - han stod ved kassen helt hysterisk - for noen hadde STJÅLET handlekurven hans!! *altså før den ble betalt* Sikkert noen som da også hadde tatt feil handlekurv og satt den ett lurt sted.

Gammel 12-04-11, 17:49   #294
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg fniser enda av den stakkar'n som stod på matbutikken 23. desember, passe svett og med grinete unger - han stod ved kassen helt hysterisk - for noen hadde STJÅLET handlekurven hans!! *altså før den ble betalt* Sikkert noen som da også hadde tatt feil handlekurv og satt den ett lurt sted.

Stakkars mann. "Noen" var det deg?

Gammel 12-04-11, 18:43   #295
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle ta sol i et solstudio en gang. Det var 5 rom med solsenger, og man måtte putte pengene inn på utsiden, samt trykke på en skjerm for å velge seng/rom. Jeg puttet på penger, valgte seng/rom og skyndte meg inn. Det skulle at ca 2 minutter til solsengen startet, og jeg lå tålmodig og ventet. Og ventet og ventet. Etter flere minutter ble jeg irritert, faen solseng som ikke startet. Jeg fyret meg opp og kledde på meg i sinne. Trampet ut i fellesarealet og lette etter et telefonnummer for å ringe og klage. Mens jeg stod der, begynte det å demre. Jeg hørte det suste i en solseng i rommet ved siden av, og døren stod åpen. Jeg kikket inn, og joda, der stod solsengen på uten noen oppi Jeg hadde lagt meg i feil seng. Irritert på meg selv og flau, trasket jeg ut fra solstudioet og gikk hjem.

Gammel 12-04-11, 19:37   #296
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne var ikke så flau for min egen del, men litt søt var den jo:

For noen år siden satt jeg på jobb (jeg er tannlege) og behandlet en pasient, en gutt i 16-17-årsalderen. Assistenten min står ved siden av meg og hjelper. En av de andre assistentene som jobber der kommer strenende inn på kontoret mitt og spør min assistent med høy stemme : NN, pleier du å vaske musa di??!!?" Hun mener selvsagt datamusen, men den tar jo ikke guttungen i tannlegestolen - han blir sprut rød i fjeset. Sekretæren min svarer så: "Jeg vasker den av og til, men Synnemor spriter av den i ett kjør!" Guttungen blir om mulig enda rødere og begynner å vri seg i stolen. Jeg holder på å krepere av latter, men det mest komiske er jo at ingen av assistentene skjønner hvorfor vi reagerer.. ! (Begge er damer i 60-åra)

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 12-04-11 kl 22:46.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:48   #297
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Denne var ikke så flau for min egen del, men litt søt var den jo:

For noen år siden satt jeg på jobb (jeg er tannlege) og behandlet en pasient, en gutt i 16-17-årsalderen. Assistenten min står ved siden av meg og hjelper. En av de andre assistentene som jobber der kommer strenende inn på kontoret mitt og spør min assistent med høy stemme : NN, pleier du å vaske musa??!!?" Hun mener selvsagt datamusen, men den tar jo ikke guttungen i tannlegestolen - han blir sprut rød i fjeset. Sekretæren min svarer så: "Jeg vasker den av og til, men Synnemor spriter av den i ett kjør!" Guttungen blir om mulig enda rødere og begynner å vri seg i stolen. Jeg holder på å krepere av latter, men det mest komiske er jo at ingen av assistentene skjønner hvorfor vi reagerer.. ! (Begge er damer i 60-åra)

Gammel 12-04-11, 21:07   #298
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sist lördag var jeg på konsert, og den var bra. Så bra at jeg sovnet temmelig kontant da jeg kom tilbake til hotellet i totiden. Noe senere (tör jeg tippe i firetiden?) våknet jeg av at jeg plagdes noe veldig med å finne toalettet, og at alle dörene var låst. Ikke så rart, kanskje, siden jeg var ute i korridoren. Hvorfor jeg var der aner jeg ikke, muligens hadde jeg gått i sövne. Uansett begynte behovet å bli forholdsvis, skal vi si, trengende, og overskygget forsåvidt det faktum at jeg bare var ikledd boksershorts. Eneste tilgjengelige toalett var i resepsjonen, men den var full av folk. Etter en del (langsom) tenking og leting fant jeg omsider ut at dören fra kjelleren ut i bakgården var låst med smekklås, så da fikk jeg opp den, kilte dören åpen med en gulvpalme og fant lykken på parkeringsplassen. O bliss!

Vel inne igjen fant jeg det best å vente i kjellertrappa til resepsjonen omsider var tom, för jeg slentret bort til disken og ba om å få et nökkelkort til rommet mitt. Vakra Pernilla i resepsjonen lurte fält på hvor jeg hadde gjort av klärne mine (og om jeg i det hele tatt visste at jeg ikke hadde dem på meg), men jeg beroliget henne nonsjalant med at jeg nok bare hadde tatt feil dör i mörket, så det var lugnt.

Jeg passet selvsagt på å la henne få se meg påkledd neste dag, så ikke hennes siste minne om meg skulle väre altfor heftig. *host*

Sist redigert av Mauser : 12-04-11 kl 21:15.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:14   #299
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å hjelpes, Mauser! Bra du ikke aover i nettoen, da!

Gammel 12-04-11, 21:17   #300
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Herlighet, Mauser! Det der hørtes ut som en episode av Klovn.

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.