|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil dere hjelpe meg med ukesmenyer?Altså, jeg jobber nesten fullt og er alene med to barn som er rimelig kresne. Det går mye i kyllingkjøttdeig, karbonadedeig, kylling, brokkoli, ris og pasta. Jeg er lei slik mat og trenger tips fra dere. Hvordan kan jeg sette sammen en OK meny til oss tre som består av sunn og variert mat? De liker egentlig ikke sauser, men jeg tror at om jeg fikk tips om gode sauser osv så vil de kanskje smake litt og like det? De får heldigvis sunn varm mat i bhg, men jeg ønsker å lage middag til oss daglig. Utfordringen er å lage noe som alle tre vil spise slik at jeg slipper å kaste så mye mat. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
nygift
|
Sv: Vil dere hjelpe meg med ukesmenyer?Det blir kanskje noe i samme skala som du er vant med, meeen
Sist redigert av Blomst : 14-04-11 kl 01:37. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Vil dere hjelpe meg med ukesmenyer?Blomst: Takk! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Vil dere hjelpe meg med ukesmenyer?Jeg er i samme situasjon, og altfor godt at det er lett å ta noen enkle løsninger når man har to som maser, man skal avgårde, og absolutt bør spise skikkelig mat. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Vil dere hjelpe meg med ukesmenyer?Mange gode tips her! |
|