|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Når slutter dere med strømpis?Dette spørsmålet dukker opp hvert år. Så også i år. |
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Når slutter dere med strømpis?De to store har sluttet mer eller mindre, det varierer litt med været. Vi slutter vel når det er mer enn +5 på utsiden eller så. Plutten bruker strømpis ennå, men han bruker jo bare den. Og så dress utenpå. Han slutter ikke før det ikke er dress- og regntøyvær lenger.
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når slutter dere med strømpis?Jeg ser på temperaturen. Snuppa her bruker ull-silke-longs i barnehagen fortsatt.
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når slutter dere med strømpis?Vi har slutta nå og jeg pakket bort masse i dag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når slutter dere med strømpis?Her har ungene sluttet for en stund siden. De får velge litt selv siden de er såpass store at de kjenner selv om det er kaldt eller varmt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Når slutter dere med strømpis?Ikke enda iallefall :bor i midtnorge:. Vi har byttet ut ulltøy med bomullssinglet og bomullsstrømpis på de fine dagene nå da, men ulla er på når det er gustengrått regnvær og fem grader ja.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Når slutter dere med strømpis?Vi har brukt ull vi også, helt til nå, men jeg har lyst til å slutte kjenner jeg |
|
|
|
#11 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når slutter dere med strømpis?Her går jenta i kjole/skjørt året rundt så det blir aldri noe strømpisslutt. Mellomstegutten slutta i går, eldste bruker aldri sånt og minstemann som sitte/krabber ute på bakken beholder sin på en stund til.
|
|
|
#12 |
|
superbruker
|
Sv: Når slutter dere med strømpis?Vel, for noen uker siden men nå er mine litt større. De siste dagene har store og minstepropellen hatt shorts på seg. De har ikke vært kalde når de har kommet inn.
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når slutter dere med strømpis?Minsten her er nok snart over på shorts han også, men nå går han i shorts og sandaler omtrent til kulda kommer om høsten også. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Når slutter dere med strømpis?Ikke på en stund enda. Mine bruker ull enda. Minien kjenner jeg blir litt klam om han er inne og herjer i ullundertøy og med bukse/genser utenpå. Men både her hjemme og i bhg sprader de som oftest rundt i bare ulla. Tenker frøkna på fem legger bort ulla etter påske, mens minien fortsetter til etter søttende mai. Han kommer også til å bruke lue et par uker etter at alle andre i bhg får lov til å ta den av. Han tåler veldig dårlig overgangen fra vår til sommer og sommer til høst.
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når slutter dere med strømpis?Her er det nesten 10 grader nå kl elleve, lykke! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Når slutter dere med strømpis?Herremannen har gått uten i hele vinter - han er en bakerovn. Frysepinnen Frøkna har brukt ull i hele vinter men har sluttet nå. Jeg har overlatt avgjørelsen til henne; hun fryser aldri frivillig. Vi bor i Nord-Norge.
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: Når slutter dere med strømpis?Når Lillemor har hatt på vanlige bukser, så har hun droppet longs de siste dagene. Men om hun har tights, så bruker hun fortsatt strømpebukse under. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når slutter dere med strømpis?Ungene bruker enda for det meste ull, av egen fri vilje.
|
|
|
|
#19 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Når slutter dere med strømpis?Tja, er det to uker siden vi pakket bort ullongs og trøyer, tro?
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når slutter dere med strømpis?Snuppa har sluttet.
|
|
![]() |
|
|