|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Behagelig(ere) solbriller til toåring?BabyBanz var ingen suksess, og nå har hun like godt brukket dem i to. I barnehagen har hun solbriller fra apoteket i samme design som Baby Banz, og der får de sitte på, men hun får merker på nesen av dem.
|
|
|
#2 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?Vi har sånne som vi fikk kjøpt på apoteket. Aner ikke hva slags merke det er, men de er gode på.
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?BabyBanz er for små til 2-åringer, jeg opplever at modellen KidBanz passer vesla her mye bedre. Samme opplegget, bare romsligere strikk og større briller som ikke sitter så utrolig hardt i de små fjesene.
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?Kidbanz ja. Ellers så fikk snuppa vår vanlige solbriller fra en optikerbutikk da hun var to og hun tok de ikke av. Hun har også lite ansikt og hode.
|
|
|
#6 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?Retrobans er kjempegode solbriller. De legger seg i pannen og på kinnet til barnet, i motsettning til babybanz som grever seg inn rundt øyeeplet.
|
|
|
#8 |
|
Pandemonium
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?Jeg får se om jeg finner enten RetroBanz eller KidBanz hos Barnas Hus. Det var i hvertfall der vi kjøpte Babybanzene. Når det gjelder å få ting til å sitte på, er det nok avledning og luring som gjelder, men solbrillene må jo også være behagelige.
|
|
|
#9 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?
Jeg kjøpte KidBanz (Retromodellen med større glass) på Jekta. Nå husker jeg ikke hvilken butikk, men det var enten Interoptik, Ringo (den som selger babyutstyr) eller intersport.
|
|
|
|
#10 |
|
Pandemonium
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?Takk, Flubby. Jeg får ta en titt når jeg våger meg inn i det ormebolet nå under oppussingen.
|
|
|
#11 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?
Ja. Jeg har kjøpt et par der, type sportsfasong. De sitter supergodt på. Ulempen er jo prisen. Jeg skal kjøpe et par til, så de har ett par gode solbriller hver. De får bruke hm-briller i bhg, men når vi er på turer og utflukter er det kjekt med gode solbriller.
|
|
|
#12 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?Vi har både retrobanz og noen fra apoteket. Synes ikke noen av de er helt perfekte. Retrobanz-ene har litt kort strikk. Apotek-brillene sitter ikke bra over nesa. Hun hater i tillegg å ha på briller :himler:
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?RetroBanz'ene passer fremdeles 3,5 åringen. Han har stort hode. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Behagelig(ere) solbriller til toåring?Mine slutta å ta av solbrillene når dei fekk uten strikk. Før den tid var solbriller ein kamp, men med vanleg type fann dei dei fram sjølv, og tok dei på.
|
![]() |
|
|