|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
er her
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Vi har tannglass, men to stk, et til gutten og et til oss voksne.
|
|
|
|
#42 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?
Supert, da trenger vi ikke tenke mer på det. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Borte
|
Ja, når du sier det sånn! :løper og setter tannbørsten i oppvaskmaskinen:
|
|
|
#45 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Jeg har eget bad, Rhett bruker elektrisk, så den står separat, og Sneipens står i glass med sugekopp på speilet. Jeg tygger i stykker tannbørsten på kort tid, men oppvaskbørstene går i oppvaskmaskinen. God som ny. :deltar:
|
|
|
#46 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Her er det bare elektriske. De skiftes ut hver annen mnd., og står på beholderne adskilt fra hverandre.
|
|
|
|
#47 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hos oss også! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
kamerat
|
Her er det ett glass til meg og ett felles til mann og unger.
|
|
|
#49 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Gutta (de tre i famiien) har et glass hver
|
|
|
#52 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Snuppa har eget glass, og jeg har eget glass til tannbørstene våre. Inni badeskapet, på hver sin hylle. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Vi har alle våre stående i samme kopp med busta opp, inni skapet.
|
|
|
#54 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Vi har også en kopp. Den blir vasket i oppvaskmaskinen en gang i blant - Tannbørste bytter vi ut annenhver mnd (elsker nye tannbørster og kunne godt byttet oftere). Har et ganske avslappet forhold til tannbørster som er borti hverandre jeg
|
|
|
#55 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjøper stadig nye tannkoster og har flere liggende i en skuff på badet. Har alltid en ny kost om vi skulle få uventede gjester, og kjøper nye på salg. Skifter ut annenhver måned og er fornøyd med det
|
|
|
#56 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Et glass til ungene og et glass til våre, både oppe og nede. Nede henger de på veggen og på badet oppe står de på benken. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Livsnyter
|
Ja hvorfor dra det ut og seigpine familien når det kan skje kjappt og effektivt? |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Livsnyter
|
Det er ikke uhygenisk som slår meg men mer det at det smaker vaskemiddel av tannbørstene. Syntes ofte at oppvaskemiddelsmaken setter seg i tåtesmokker etc |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan oppbevarer dere tannbørstene på badet?Jeg synes ikke det er ekkelt å ha tannbørster i oppvaskmaskinen, men jeg ville ikke gjort det selv. Jeg vasker mye rart i oppvaskmaskinen (bl.a. oppvaskbørsten, den bor inni der og er alltid ren og fin), men jeg ville ikke hatt noe som skal i munnen der. Glass og bestikk blir annerledes, der er det ingen overhengende fare for vaskemiddelrester. Jeg brukte ikke glansemiddel i perioden hvor vi vasket tåteflasker i maskinen heller. |
|
|
|
![]() |
|
|