|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Måltider på verandaen | |||
| Mannen i huset liker å spise utendørs |
|
135 | 77,59% |
| Mannen i huset liker ikke å spise utendørs |
|
30 | 17,24% |
| Fruen i huset liker å spise utendørs |
|
142 | 81,61% |
| Fruen i huset liker ikke å spise utendørs |
|
31 | 17,82% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Liker folk å spise utendørs?Mannen min er ikke glad i å spise ute på finværsdager. Helst vil han at vi skal grille (ute selvsagt) og så bære maten inn på spisebordet og spise der, uansett vær. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise ute?Vi liker godt å spise ute begge to
|
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Liker folk å spise ute?Vepsen lukter frykt, og finner meg relativt raskt, men sett bortifra dette faremomentet, liker jeg godt å spise ut (både på restaurant og i det fri).
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Liker folk å spise ute?Jeg liker å spise ute så lenge det ikke er for varmt, jeg får sitte i skyggen og ikke har sola i øynene. Men å sitte ute i steiksola og spise, niks. Det er grusomt. Jeg tror mannen min er enig med meg i det.
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Liker folk å spise ute?Hos oss var det motsatt, mannen satt gjerne ute, jeg foretrekker å sitte inne. Iallefall om det er stekende sol.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Liker folk å spise ute?Vi har ikke spist en eneste middag inne på snart to uker.
|
|
|
|
#8 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise ute?Vi liker beggeå spise ute, men er ivrige på å ta opp parasollen sånn at vi ikke sitter i direkte solsteik.
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Liker folk å spise ute?Vi spiser middag ute hele sommersesongen, så fremst det ikke regner eller blåser fryktelig. Jeg tror mannen i utgangspunktet begynte med utendørsspising for å please meg, men på direkte spørsmål nå sier han at han faktisk liker det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Sv: Liker folk å spise ute?Så lenge det er varmt og behagelig å sitte ute uten at man er nødt til å ta på jakke eller varm genser så spiser vi ute. (Kjenner noen som på død og liv skal spise ute, gjerne med pledd og jakker.
|
|
|
#11 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Liker folk å spise ute?Både jeg og sambis liker å spise utendørs. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bare sær
Sv: Liker folk å spise ute?Jeg spiser gjerne ute, men jeg ser ikke poenget med å lage maten ute når jeg har en utmerket komfyr inne på kjøkkenet.
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Liker folk å spise ute?Jeg vil sitte godt, med bord i riktig høyde, med riktig fat og bestikk. Jeg vil slippe å skule rundt meg for å se om det kommer edderkopper løpende i flokk for å ta meg.
|
|
|
#15 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Liker folk å spise ute?Vi elsker å spise ute, men under parasoll når solen steiker.
|
|
|
#16 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Liker folk å spise ute?Jeg liker å spise ute hvis det hverken er for varmt eller kaldt, jeg sitter godt, ingen vind eller veps. Noen mann kan jeg ikke svare for da mitt hus ikke inneholder denslags for tiden. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Liker folk å spise ute?Jeg liker å spise ute, og vi gjør det nesten hver gang det er sol, bortsett fra om vinteren. Mannen bryr seg ikke, men jeg stemte at han liker det, for det har jeg bestemt at han gjør. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Liker folk å spise utendørs?Vi liker å spise ute og starter med det så fort været tillater det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Liker folk å spise ute?Jeg kommer fra en familie som aller helst spiser ute hele sommeren mens sambos familie ikke gjør det. Vi er begge litt mer moderate utgaver og er vel omtrent like glade i å spise ute så lenge vi har skygge. |
|
|
|
![]() |
|
|