|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Regneark, telleformel for dummies
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Regneark, telleformel for dummiesEller på norsk: =SUMMERHVIS(B2:B100; "Vakt 1") |
|
|
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Regneark, telleformel for dummiesTakker.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Regneark, telleformel for dummiesOK. Det eksempelet jeg laget på norsk er feil, ser jeg nå. Jeg foreslår at du prøver det engelske først, for det kan jeg teste på min maskin. Hvis det ikke fungerer, skal jeg prøve å lage et norsk i stedet: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Regneark, telleformel for dummiesJeg ville laget en pivottabell. Jeg mener at pivottabeller er løsningen på det meste. :er litt enkel i dag:
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Regneark, telleformel for dummiesKommandoen jeg skrev i innlegg 7 skal fungere i OpenOffice også. Jeg kan vanskelig se for meg at du kan bruke norske kommandoer, så jeg anbefaler at du tar utgangspunkt i engelsk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Regneark, telleformel for dummiesJa, jeg har kopiert og sjekket, og skrevet inn med litt ulike varianter av mellomrom og ikke mellomrom.
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Regneark, telleformel for dummiesDu kan kopiere hele lista til et annet sted, sortere på navn og så velge funksjonen delsummer (finnes under data i vanlig excel).
|
|
|
|
#18 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Regneark, telleformel for dummies...nå skjer det noe her...
|
![]() |
|
|