|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Anbefal meg et interiørbladJeg abonnerte et år på Bo bedre og likte det i grunn, men av og til synes jeg det ble for mye for dyrt. Så nå lurer jeg på rom 1-2-3 i stedet for.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et interiøbladJeg liker godt Maison Interiør.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et interiøbladBoBedre og BoNytt
![]() |
#5 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et interiøbladJeg har nettopp begynt å abonnere på Bonytt, men det var pga vervepremien. Husker ikke lengre hva den var, så jeg er spent på hva jeg får i posten.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et interiøblad
sånn bruker jeg også å gjøre
![]() |
#7 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefal meg et interiøbladJeg skulle til å anbefale Bo Bedre. Synes de har så mye fint og selv om mye er dyrt så er det ofte mulig å finne tilsvarende hos billigere butikker. Ikke alt er like dyrt heller. Jeg liker Rom 1-2-3 også, men synes ikke det er like mye inspirerende å finne i det bladet som Bo Bedre.
![]() |
#8 |
blid
![]() Sv: Anbefal meg et interiøbladJeg liker danske Boligmagasinet, danske BoBedre (ligner veldig på det norske) og svenske Hus & Hem. Kjøper ofte Rom 123 også men synes at det er litt vel mye gjør-det-selv der. BoligPluss blir hakket for landling for meg
![]() |
#9 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladBo Bedre eller Design og Interiørmagasinet |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladJeg liker Bolig Drøm og Rom 123. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladBoligLiv!
![]() |
#13 |
Vaklende
|
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladJeg tror heller Elle Interiør er noe for Kokosbolla. Det er litt kreativt, stramt og cosy på en gang. Mange av de andre dere nevner har tendenser til å vippe enten mot produktutstilling eller "Gjør det selv". Elle Interiør hadde storhetstiden sin under redaktør Gjyri Werp, men er fremdeles det "cooleste" interiørbladet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladElle, ja. Jeg tror det seiler opp som min nye favoritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladShabby chic utgår veldig. Retro, design, gjør-det-selv, fargerikt, sort/hvitt, loppis er stikkord for hva jeg liker.
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladHer ser du jo litt greia til Rom 123. http://www.klikk.no/rom123
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Anbefal meg et interiørbladJeg tror Kokos er litt lik meg og jeg synes Bolig pluss er mer shabby chic enn Rom 123. Elle er litt industrielt-svart-hvitt-design-sart-kult. Veldig inspirerende. Interiørmagasinet er nordisk, hvitt og fantastiske bilder og gode matoppskrifter. Veldig fint suplement. Boligliv er a la Rom 123 men mer nordisk i seg og mindre gjør selv enn Rom 123. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|