Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skomerket Vagabond og størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 00:25   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Skomerket Vagabond og størrelse

Jeg kjøpte et par fra Vagabond for et par år siden, flate småsko av denne typen: (ikke denne fargen)

Det viste seg at de var enorme i størrelsen og de glipper av meg når jeg går med de! Jeg bruker vanligvis 40. Nå vi jeg ha noen nye sko og sikler på disse fra samme merke:

Og jeg lurer på om det er noen andre her som har sko fra dette merket, kjøpt siste året, og hvordan de er i størrelsen?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 23:30   #2
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomerket Vagabond og størrelse

Jeg kan melde om at jeg har et par for store sko som er noen år gamle, merke Vagabond... Lurer på om de har gått en del ut i lengden, men det kan også være at jeg kjøpte dem for store i lengden slik at de skulle passe over forfoten.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 23:33   #3
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Mitt inntrykk er at Vagabond er ganske brede? Jeg har i hvertfall kort og bred fot og synes Vagabond sitter veldig godt på foten. Bruker vanligvis 36, men må gå opp en størrelse innimellom modellen er smal.

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 12:45   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

I går hadde tilfeldigvis en venninne de øverste. I str 38. De fikk jeg på meg men de var trange så då er nok 39 riktig.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 16:06   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vagabondene jeg kjøpte for et par år siden var store i størrelsen, Vagabondene jeg kjøpte i år passer bra i størrelsen.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.