Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan amalfi gå som 50-tallskjole? Hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 00:19   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Kan amalfi gå som 50-tallskjole? Hjelp!

Det skal være på sommerfest på jobb, og invitasjonen sier 50-tallstema. Jeg har eksamen fire dager etter og egentlig mye annet å bruke tiden på, enn å sy kjole for en kveld. Har allerede kjøpt prikkestoff på stoff&stil, men så kom jeg til å tenke på denne, som jeg har fiks ferdig i skapet:

Hva synes dere som er litt mer stilsikre enn meg - kan den brukes? Hvis jeg krøller håret? Andre enkle effekter eller accessories som kan fremheve 50-tallspreget? Blir veldig takknemlig for svar!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 00:20   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan amalfi gå som 50-tallskjole? Hjelp!

Jeg har ikke peiling, men sier ja.

Gammel 24-05-11, 00:21   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Krøll håret og ha store røde plastperler rundt halsen så er du i boks.

Rød lebestift, lys øyenskygge og svart eyeliner må også til.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 00:22   #4
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener den funker supert. Perlesmykke, pumps og oppsatt hår.

Gammel 24-05-11, 00:27   #5
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Åh! Dere er greie, altså!

For du er suveren
Gammel 24-05-11, 00:31   #6
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Krøll håret og ha store røde plastperler rundt halsen så er du i boks.

Rød lebestift, lys øyenskygge og svart eyeliner må også til.

Røde perler altså, selv om kjolen er oransje? Jeg har røde sko også, så det kan kanskje bli fint. Noen som vet hvor de har plastperler nå til dags?

Et øyeblikk her vurderte jeg sterkt å stille i fluffy morgenkåpe, pusetøfler og hårruller med chiffonskjerf over, altså.

For du er suveren
Gammel 24-05-11, 00:34   #7
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å, den er veldig veldig fin. Og jeg synes den godt kan gå som 50-talls, uten at jeg har full kontroll på moteperiodene.

Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 00:39   #8
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Røde perler altså, selv om kjolen er oransje? Jeg har røde sko også, så det kan kanskje bli fint. Noen som vet hvor de har plastperler nå til dags?

Et øyeblikk her vurderte jeg sterkt å stille i fluffy morgenkåpe, pusetøfler og hårruller med chiffonskjerf over, altså.

På glitter har de mye plastperler, i ulike farger, lengde og størrelse. Blir så fin skal du se.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 00:43   #9
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ikke glem cardiganen!

Gammel 24-05-11, 00:47   #10
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ikke glem cardiganen!

Ah. :noterer:

For du er suveren
Gammel 24-05-11, 01:02   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ikke glem cardiganen!

Og evt tupér krøllene og få høyt hår.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 01:03   #12
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Standard

Jeg tror nok jeg må ta en feriedag for å sette opp håret.

For du er suveren
Gammel 24-05-11, 01:05   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nydelig kjole!

Gammel 24-05-11, 12:50   #14
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Nyydelig kjole - Ser det er sydd inn et midjebelte men jeg kanskje vurdere et bredt svart belte i livet (lakk...) for å markere midjen som var veldig i fokus på den tiden(også).

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:02   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kommer til å bli henrivende!
(er det utefest, er det og lett å få tak i tidsriktige solbriller - de er jo moderne igjen)

Gammel 24-05-11, 13:10   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, med det riktige tilbehøret, hår og makeup så blir den bra!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:25   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en fantastisk kjole! Du legger ut bilde når du har stæsjet deg ferdig, sant?
(legg merke til at jeg fiffig omgår hovedspørsmålet, for jeg er ikke så stø i disse stilperiodene ...)

Gammel 24-05-11, 13:30   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Røde perler altså, selv om kjolen er oransje? Jeg har røde sko også, så det kan kanskje bli fint.

Jeg tror det blir lekkert. Oransj på oransj kan bli litt voldsomt. Hvite perler går også!

Hvis du har et underskjørt så du får poufet opp kjolen litt, så blir det superdupert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.