|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?Vel, i den grad jeg ble irritert over forseintkomming før i tiden har jeg blitt betydelig mye mer avslappet etter å ha bodd i Latin-Amerika i over et år. Der skal jeg innrømme at jeg reiv meg i håret mang en gang når folk kom for seint eller ikke kom i det hele tatt, eller når avreise på oppdrag ble utsatt i flere dager. Når folk da kommer et kvarter for seint her hjemme må jeg si at jeg tar det med betydelig større ro.
|
|
|
|
#142 |
|
|
Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?
Jeg liker det uten å ha små barn (enda), jeg. Deilig!
|
|
|
|
#143 |
|
Har fått viljen sin
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?Har ikke lest tråden. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?Og etter å ha lest litt bakover her, har jeg kommet fram til at det er enda mer irriterende at noen tydeligvis selv synes det er sjarmerende. :roll: |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?Jeg klarer ikke helt å bekymre meg over at folk må vente når de kommer for tidlig.
|
|
|
#147 |
|
|
Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?Sånn var det hos oss også, CD, folk kom ramlende inn og skulle barebare først. Det ble tatt opp (på HMS-samtale eller noe, husker ikke helt), og jommen hjalp det. Nå begynner vi til tiden, og det er ytterst sjelden at folk kommer veldig for seint uten god grunn. Det er liksom ikke så vanskelig å reise seg fra pulten to minutter før.
|
|
|
|
#149 |
|
Helt vanlig
|
Tidsoptimist ja, det var et nytt men veldig gjennkjennbart ord. Me like.
|
|
|
#150 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?Jeg har vært gift med en som alltid kom for seint, og jeg ble og blir fremdeles helt gal av det. Det kan være respektløst i noen tilfeller, irriterende i andre. Plagsomt også. Og flaut når det gjorde at jeg også kom for seint.
|
|
|
#151 |
|
Har fått viljen sin
|
Hvis det var mitt innlegg du siktet til så var det ikke det som var poenget. Noe jeg tror du ser om du leser det en gang til. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Let me refrase. Jeg klarer ikke å bekymre meg om at folk må vente ekstra fordi de kommer for tidlig.
|
|
|
#153 |
|
Har fått viljen sin
|
Og det er helt i orden. Jeg regner som regel med at jeg må vente den tiden (med mindre det er Acsa jeg skal møte |
|
|
|
![]() |
|
|