|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere hundemenneskerJeg har alltid hatt hund. Jeg ville ikke hatt hund om jeg var alenemor med så små barn. Jeg ville iallefall ventet til barna var så store at de kunne hjelpe litt til med lufting av hunden. Det er mye arbeid med hund. Det hjelper på at man er flere som kan dele på arbeidet. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Dere hundemenneskerog klumpen har plutselig fått noe rare utslett i ansiktet.. ser ut som utslett/brennkopper... vet ikke hva det er.. om det er noe reaksjon eller bare tilfeldig..
|
|
|
#43 |
|
Bølle
![]() ![]() |
Sv: Dere hundemenneskerIngen erfaring med hund, men ville si at som allergiker og astmatiker selv, så er cocker spaniel den jeg desidert reagerer mest på.
|
|
|
#44 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Dere hundemenneskerDet de andre sier.
|
|
|
|
#45 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Dere hundemenneskerJeg er kjempe deppa.. han dro hjem på søndag kveld og nå er alt bare trist..
|
|
|
#46 |
|
Nå også i farger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere hundemenneskerMan blir veldig glad i dyr ja, på kort tid også. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dere hundemenneskerNeste gang du låner en hund, lån den på vinteren. Det er mye tyngre å ha barn og være nødt å gå ut å lufte hunden etter barnehage etc på vinteren enn på sommerhalvåret. Jeg skulle også være veldig skeptisk med tanke på astmaen. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hjuleglede
Sv: Dere hundemenneskerJeg kan, slik vår situasjon er, ikke tenke meg et liv uten hund, men hadde jeg vært alene med ungene hadde jeg ikke vurdert det i det hele. Det er mye arbeid, den skal luftes både morgen og kveld og helst innimellom der også. Jeg hadde hvertfall ventet til ungene var så store at du kan gå fra dem en times tid om kvelden. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Dere hundemenneskerDa vi fikk snuppa, hadde vi allerede en bortskjemt setter, og mannen jobbet i tillegg i 5-5 rotasjon, noe som medførte at jeg var alene i fem uker om gangen. Det gikk på et vis mens snuppa var baby og jeg i permisjon, men det var slitsomt å gå tre turer pr. dag med vogn og en vill hannhund, og turer etter leggetid ble det ikke noe av, annet enn to minutter rundt kvartalet med babycall i lomma.
|
![]() |
|
|